access streak 70cc ( nu nieuwe quad warrior )
-
- Quadrunner
- Berichten: 815
- Lid geworden op: ma 24 apr, 2006 18:37
- Locatie: op de buiten, West-Vlaanderen
Hoi,
die uitlaat heb een maat van me ook gehad.. was absoluut niks zei hij. De aangelaste ophanging brak ook vrij snel af...
Ik hoop dat hij het bij jou uiteraard wel beter doet...
Hij heeft nu de Tecnigas Quadder eronder en trekt nu veel beter door, roest niet en iets hogere top.
die uitlaat heb een maat van me ook gehad.. was absoluut niks zei hij. De aangelaste ophanging brak ook vrij snel af...
Ik hoop dat hij het bij jou uiteraard wel beter doet...
Hij heeft nu de Tecnigas Quadder eronder en trekt nu veel beter door, roest niet en iets hogere top.
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Ligt eraan wat voor cilinder je hebt en watvoor carburateur en rollen.
Was die van je vriend wel goed afgesteld.
Je moet met de uitlaat monteren ook goed kijken of die niet onder spanningen zit. Ophangpunt aan het frame misschien opvukllen met ringen. En adners terug naar dealer en andere halen. Zit soms wel verschil in de uitlaten hoor.
Was die van je vriend wel goed afgesteld.
Je moet met de uitlaat monteren ook goed kijken of die niet onder spanningen zit. Ophangpunt aan het frame misschien opvukllen met ringen. En adners terug naar dealer en andere halen. Zit soms wel verschil in de uitlaten hoor.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
dan zal ik jullie eens wat vertelle de uitlaat past er niet eens onder voor achteruit is hij bestemd maar als we hem corect eronder willen stoppen zit mijn achteruit in de weg en anders mijn achterveerPeRReWePS schreef:Hoi,
die uitlaat heb een maat van me ook gehad.. was absoluut niks zei hij. De aangelaste ophanging brak ook vrij snel af...
Ik hoop dat hij het bij jou uiteraard wel beter doet...
Hij heeft nu de Tecnigas Quadder eronder en trekt nu veel beter door, roest niet en iets hogere top.
edit: zelfs de pakking ring was 1 mm te groot waardoor deze ook niet goed zou gaan afsluiten op de cilinder en uitlaat.
de cillinder zit er wel onder .
ik heb het bedrijf een mailtje gestuurd en kijken hoe dit opgelost kan worden.
houd jullie op de hoogte
Edit:
net bericht terug gekregen. het bleek dus dat ze de verkeerde opgestuurd hadden. En ze zijn zo vriendelijk een nieuwe op te sturen.
Maar hoe zit het nu. aangezien ik hoor dat bij de een hij goed loopt en de andere kapot ging. was het de zelfde als op de foto bij mij? op pagina 2? laat even wat weten.
mvg
michiel
Hoi Michiel,
precies dezelfde want ik ken geen 1 uitlaat met zo'n rare knik op het einde.. bij hem moest zelfs zijn plaatje/achterlicht verhangen worden.
Nu met de Tecnigas hoefde dat niet omdat deze gewoon recht loopt, netals de originele uitlaat...
(welk merk is deze uitlaat eigenlijk want dat staat er niet op...)
precies dezelfde want ik ken geen 1 uitlaat met zo'n rare knik op het einde.. bij hem moest zelfs zijn plaatje/achterlicht verhangen worden.
Nu met de Tecnigas hoefde dat niet omdat deze gewoon recht loopt, netals de originele uitlaat...
(welk merk is deze uitlaat eigenlijk want dat staat er niet op...)
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
hey. het is een technigas volgens mij.
maarja hij paste niet
maar heb hem al terug gestuurd en het probleem wordt al opgelost. krijg mijn geld terug.
dus een toppie bedrijf
ik zou dan ook een probleem krijgen met mijn plaatje.
en wil niet graag de flex in men frame zette
ik ga nu gewoon opzoek naar een 2dehands nog redelijke uitlaat en deze omlassen.
zo kan ik wat geld besparen voor men 18 voor de auto
maarja hij paste niet
maar heb hem al terug gestuurd en het probleem wordt al opgelost. krijg mijn geld terug.
dus een toppie bedrijf
ik zou dan ook een probleem krijgen met mijn plaatje.
en wil niet graag de flex in men frame zette
ik ga nu gewoon opzoek naar een 2dehands nog redelijke uitlaat en deze omlassen.
zo kan ik wat geld besparen voor men 18 voor de auto
Ziet er goed uit1 maarem kan je nie wa vaker foto's poste? anders wel intresant
Grtzz
Grtzz
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
jow is goed heb er nog een van men cilinder ( deze is wel met telefoon gemaakt)
heb er al 200 km mee gereden trekt soms door naar de 70 als ik een beetje berg af ga heeft een dip bij de 45/52 en dan gaat hij door naar de 70. is wel mooi voor een goedkope maar goeie cilinder. haalde met de orgi 60/65.
heb er al 200 km mee gereden trekt soms door naar de 70 als ik een beetje berg af ga heeft een dip bij de 45/52 en dan gaat hij door naar de 70. is wel mooi voor een goedkope maar goeie cilinder. haalde met de orgi 60/65.
Waarom pleur je er geen 70 op? Gepakt wordt je toch nie bij die rollerbanken
70 is wel aardig snel voor zo'n ding
Grtzz
70 is wel aardig snel voor zo'n ding
Grtzz
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM