Graag mening over kwaliteit nerfbar
Graag mening over kwaliteit nerfbar
Zit er kwaliteitsverschil tussen een nerfbar van Goldspeed, Extreemparts of ART?
Je ziet wel dat ze anders afgewerkt zijn maar is het materiaal/sterkte anders?
De prijs scheelt nogal.
gr,
Je ziet wel dat ze anders afgewerkt zijn maar is het materiaal/sterkte anders?
De prijs scheelt nogal.
gr,
ja is heel anders , ik heb zelf de goldspeed goldline , en menne maat heeft die van xstreemparts en is gebaseerd op het zelfde model maar de bevestiging en zo is redelijk dom tegenover goldspeed
spendeer liever ietsje meer voor iet goed waar je jaren plezier van hebt en (bijna) nooit prullen mee gaat hebben .
just my 2 cents
spendeer liever ietsje meer voor iet goed waar je jaren plezier van hebt en (bijna) nooit prullen mee gaat hebben .
just my 2 cents
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
-
- Quadfanaat
Ik ken rijders die al tijden zonder problemen met Xtreme Parts rijden, het ligt er maar aan hoe je er mee om gaat denk ik.
Laatst gewijzigd door Ralph op vr 05 jan, 2007 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Dan had hij toch eve wat loctite op de bouten moeten doen denk ik,want verlies van bumper heeft weinig te maken met de kwaliteit ervan.massi schreef:mijn broerke heeft extrmeparts nerfbars en ik een bumper er van en wij 2 hebbe geen klage hoor.
mijn broerke had een voor bumper van goldspeed na een dagje crosse is die ineens weg ergens afgevalle onderweg, hij ga nu ook een van extremeparts kope hoor.
greetz