ball joints uit hub krijgen
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
ball joints uit hub krijgen
Ik zit dus nu met het probleem, hoe krijg ik die onderst ball joint van je arm uit je hub?

-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
bedankt
Robby: ik bedoel de ball joints uit de hub halen, dus niet de ball joints uit je armen..
Robby: ik bedoel de ball joints uit de hub halen, dus niet de ball joints uit je armen..
Laatst gewijzigd door OpticalNicolas op za 26 apr, 2008 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
epix no-fear
- Quad Expert

Robby schreef:ow okOpticalNicolas schreef:bedantk
Roby: ik bedoel de joints uit de hub halen, dus niet de ball joints uit je armen..gewoon een moertje opdraaien en tik op geven met de hamer... dan zijn ze ook los.
het kan bij zo'n oudere quad toch redelijk vast zitten.
bij mijn 250r had ik er al een sirieus grote hame voor nodig en een zware drijver
CustomCoatingsHelvoirt
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
voor je dat laat doen chek of ze nog in goede staat zijn... had dit bij men warrior ook laten doen,had de rubbers er afgelaten want die gaan stuk bij stralen en had speciale tape in plaats gedaan.
nu na het coaten en alles,monteer ik en steek ik nieuw vet in. en de eerste keer dat ik ging rijden floepte er men gewricht gewoon uit... door zand dat er was ingeraakt...
Ik weet niet of het de bedoeling is voor te coaten achteraf of gewoon te spuiten. maar hou rekening mee dat als er gecoat wordt er ook gebakken word. (hopelijk niet teveel dt fouten
) met wat als gevolg geeft dat het resterend vet in je gewricht er uit loopt... dus eventeel moet je zien of je onderin een gaatje kan boren waar je het vet kan uithalen en eventueel achteraf een smeernippel kan opzetten.
dacht dat iemand hioer ergens mee was bezig geweest... het is goed dat je hieromtrent de search eens gebruikt want heb dat topic niet verder opgevolgt.
greetz
nu na het coaten en alles,monteer ik en steek ik nieuw vet in. en de eerste keer dat ik ging rijden floepte er men gewricht gewoon uit... door zand dat er was ingeraakt...
Ik weet niet of het de bedoeling is voor te coaten achteraf of gewoon te spuiten. maar hou rekening mee dat als er gecoat wordt er ook gebakken word. (hopelijk niet teveel dt fouten
dacht dat iemand hioer ergens mee was bezig geweest... het is goed dat je hieromtrent de search eens gebruikt want heb dat topic niet verder opgevolgt.
greetz
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
OpticalNicolas schreef:dus even kort samengevat![]()
1) rubbertje afdoen
2) vetvrij maken
3) van die speciale tape halen(waar moet ik dat halen)
4) als ze terug zijn onder dat rubbertje vet doen
niet onder het rubbertje,maar onderin in de balljoint,door het bakken gaat dat vet er ook uitkomen. dat was waarvoor ik zei onderin een gaatje zien te boren waar je achteraf dan een smeernippel kunt zetten... maar daarvoor moet je de search gebruiken,was is een heel topic over geweest in het verleden over ball joints
van die speciale tape, bij mij was dit eerst gewone papierplakband voor goed af te dichten en dan van die zilverplakband.
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
iemand een idee over welk topic het gaat, want ik vind niets bij zoeken
of iemand die kan vertellen waar ik een gat moet boren.
of iemand die kan vertellen waar ik een gat moet boren.
Laatst gewijzigd door OpticalNicolas op za 26 apr, 2008 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.