vandaag weer wezen spelen
we waren met 6 man en iedereen heeft wel 1 of meerdere keren vast gezeten dus ik heb mijn lier goed kunnen testen
het was niet zo mooi foto maak weer want het heeft bijna de hele dag geregend maar hier toch wat fototjes
mikebike was vandaag ook van de partij met zijn wolverine om zijn winch te kunnen testen
the mud squad 7 januari 2007
-
- Quadracer
the mud squad 7 januari 2007
Laatst gewijzigd door yamahakodiak op do 15 feb, 2007 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
yamaha grizzly 700fi
-
- Quad Master
-
- Quadracer
Was weer leuk vandaag..met de nieuwe banden ging het perfekt,maar wat een plakklei man,man ,maar we konden hem telkens mooi schoon rijden,want water was er volop ..Bassie en Adriaan waren ook aanwezig(Adriaan nog een dikke bekeuring gescoord op de heenweg en Bassie had een mooie nieuwe bivakmuts..(ik wist niet dat hij een clown was ))yamahakodiak schreef:ja vandaag zeker wat quads eruit moeten lieren maar daar heb ik geen foto's van gemaakt
De lieren van Martijn en de mijne hebben hun nut bewezen,en zijn goedgekeurd
Op naar de volgende keer..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
-
- Quad Master
met mij erbijmikebike schreef:Was weer leuk vandaag..met de nieuwe banden ging het perfekt,maar wat een plakklei man,man ,maar we konden hem telkens mooi schoon rijden,want water was er volop ..Bassie en Adriaan waren ook aanwezig(Adriaan nog een dikke bekeuring gescoord op de heenweg en Bassie had een mooie nieuwe bivakmuts..(ik wist niet dat hij een clown was ))yamahakodiak schreef:ja vandaag zeker wat quads eruit moeten lieren maar daar heb ik geen foto's van gemaakt
De lieren van Martijn en de mijne hebben hun nut bewezen,en zijn goedgekeurd
Op naar de volgende keer..
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0