je betaald gewoon voor die garantiemudfox schreef:Moeilijk voor een keuze te maken maar wij als ik mag kiezen en ge moet niet kijken op je geld dan wordt het de de can-am 800 want deze machine rijdt werkelijkl subliem met alle komfort en rijdt iedereen naar huis .
voor mensen die wat minder kracht willen bestaat ook nog de 650 2 cilinder met zijn 51 pk en die soepeler is in gebruik, lees niet zo brut .
de can-am blijft nog altijd de topper in dat segment en heeft gewoon geen concurrentie.
wacht maar op de renegade, dan zal je wel zien
k zie nog niet direkt een grizzly 700 starten ion dakar
o ja dat nog 2 jaar waarborg en onder bepaalde voorwaarden 2 jaar op een can-am en dat is een troef dat je bij yamaha niet krijgt
Grizzly 700 of Bombardier 800 ?
-
- Quadracer
yamaha grizzly 700fi
Volgens mij als je gaat vergelijken is een outlander 650(rotax) gelijk aan of iets meer dan de grizzly 700(686cc).
Dan zijn de prijzen ook vrijwel gelijk (mits je ze op NL kenteken wilt... ivm keuringskosten en BPM) dacht ik zo...
Correct me if I'm wrong
Dan zijn de prijzen ook vrijwel gelijk (mits je ze op NL kenteken wilt... ivm keuringskosten en BPM) dacht ik zo...
Correct me if I'm wrong
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
-
- Quad Master
grizzly 700 = rond de 9600 euro nieuwPeRReWePS schreef:Volgens mij als je gaat vergelijken is een outlander 650(rotax) gelijk aan of iets meer dan de grizzly 700(686cc).
Correct me if I'm wrong
bombadier outlander 650 = 11000 ongeveer
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadrider
- Contacteer:
Nee is niet zo want normaal gezien is yamha verplicht uw 2 jaar waarborg te bieden en dat is de europese wet die dat beslist maar in werkelijklheid is het bij hen 1 jaar en neem het maar van mij aan want dit hebben we zelf al ervaren. Dat is het verschil dat het maakt met Brp.yamahakodiak schreef:je betaald gewoon voor die garantiemudfox schreef:Moeilijk voor een keuze te maken maar wij als ik mag kiezen en ge moet niet kijken op je geld dan wordt het de de can-am 800 want deze machine rijdt werkelijkl subliem met alle komfort en rijdt iedereen naar huis .
voor mensen die wat minder kracht willen bestaat ook nog de 650 2 cilinder met zijn 51 pk en die soepeler is in gebruik, lees niet zo brut .
de can-am blijft nog altijd de topper in dat segment en heeft gewoon geen concurrentie.
wacht maar op de renegade, dan zal je wel zien
k zie nog niet direkt een grizzly 700 starten ion dakar
o ja dat nog 2 jaar waarborg en onder bepaalde voorwaarden 2 jaar op een can-am en dat is een troef dat je bij yamaha niet krijgt
Voorbeeld drijfstanglager van een raptor 700 gaan stuk bij modellen 2006 en bij problemen met een vastgelopen drijfstang is het eerste wat ze zeggen bij Yamaha is of ie niet zonder olie heeft gedraaid niettegenstaande het onderdeelnummer van het lager is gewijzigd. Olieverbruik bij een Yamaha is al 30 jaar een gekend fenomeen en dan spreken we niet over 100 ml.
NU bRP is nioet goedkoop maar blijft toch toch de high class atv
wil niet zeggen dat Brp geen goedkopere machines heeft want voor een 4500 eur rijdt ge weg met een nieuwe rally dus .
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer
-
- Quad Master
-
- Quadrider
- Contacteer:
Je hebt misschien nog nooit gekeken of weet je de oliepeilstok niet zitten
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Official Can-Am Dealer
-
- Quad Master
heb al wel duizenden kilometers ervaring met dat spul, weet niet precies hoe het bij jou zit... maar in ieder geval, ik heb altijd yamaha gehad, en nooit olie verbruik geconstanteertmudfox schreef:Je hebt misschien nog nooit gekeken of weet je de oliepeilstok niet zitten
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
Ik heb even gekeken voor Nl kenteken:
Grizzly 700: 10.725 euro, keuring +/- 1750 euro, BPM +/- 1650 euro
Outlander 650: 11.095 euro BPM +/- 1650 euro...
In dit geval (adviesprijzen gevonden op Internet) lijkt mij de 650 goedkoper voor iemand in NL...
Grizzly 700: 10.725 euro, keuring +/- 1750 euro, BPM +/- 1650 euro
Outlander 650: 11.095 euro BPM +/- 1650 euro...
In dit geval (adviesprijzen gevonden op Internet) lijkt mij de 650 goedkoper voor iemand in NL...
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
-
- Quad Master
-
- Quadrunner
- Contacteer:
mudfox is de eigenaar van LMMotors, in de belgische quadwereld klinkt dat als een bel..Yamaha Grizzly 700 schreef:heb al wel duizenden kilometers ervaring met dat spul, weet niet precies hoe het bij jou zit... maar in ieder geval, ik heb altijd yamaha gehad, en nooit olie verbruik geconstanteertmudfox schreef:Je hebt misschien nog nooit gekeken of weet je de oliepeilstok niet zitten
toen jij 14j geleden uit de bloemkool kwam was deze meneer al bezig (of voor de vlamingen : toen je nog in de stront lag te pletsen )
stop nu eens met de allesweter uit te hangen, ge moogt verdomme nog niet met een brommer op de baan
en ge gaat hier dergelijke (ervaren) mensen als mudfox een beetje betuttelen..
zelfs ik kan bijleren v dergelijke mensen
duizenden kilomters ervaring en je bent er 14 beetje normaal doen he
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadrunner
- Contacteer:
@mike banee de jongen moet echt s weten dat je tegen sommigen beter s zwijgt en oplet,mikebike schreef:Oei oei,hier komen nare dingen van...
zijn pedante antwoorden zijn niet altijd gepast en buiten het posten vd onboard-computer vd grizz700 heeft hij nog niks bijgedragen waar we wat van leren..
moest mijn 14jarige zoon zo een arrogant kwakkelke zijn, hij kreeg wat klinkende oorvijgen
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad Master
beetje jammer van je brutus, ik zeg gewoon dat ik nog Nooit olie verbruik heb geconstanteerd en zoveel kilometers heb ik er inderdaad al op zitten, mn grizzly zit nu ook op 1500
ik wou er helemaal geen discussie of wat van maken, en met dat arrogante van je je maakt van alles wel erg een probleem... En waar heb ik pendante woorden gebruikt?
Toegevoegd na 31 seconden:
en brutus, je wou me ook nog van wat dingen een prijs doorgeven, dat is nu ook al wel 2 maand geleden...nooit wat van gehoord?
ik wou er helemaal geen discussie of wat van maken, en met dat arrogante van je je maakt van alles wel erg een probleem... En waar heb ik pendante woorden gebruikt?
Toegevoegd na 31 seconden:
en brutus, je wou me ook nog van wat dingen een prijs doorgeven, dat is nu ook al wel 2 maand geleden...nooit wat van gehoord?
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
Bombardier is idd een goed merk zoals iedereen hier ma zegt, ma yamaha is dit natuurlijk ook eh,
De prijs van de bombardier is duurder, en ge krijgt er mssn dan ook wel wa meer garantie bij ma ge vergeet der wel altijd bij te zeggen dat als ge stukken krijgt bij nen bombardier ge soms al gemakkelijk een maand of twee maanden kunt wachten vooraleer uw stom vervangingsonderdelen binnen zijn en bij yamaha hebt ge dit dus wel nie eh...
Dus dan zijde in feite nie veel met uw stom garantie als ge alle hondsgezeik op uw stukken moet wachten
just my 2 cents...
De prijs van de bombardier is duurder, en ge krijgt er mssn dan ook wel wa meer garantie bij ma ge vergeet der wel altijd bij te zeggen dat als ge stukken krijgt bij nen bombardier ge soms al gemakkelijk een maand of twee maanden kunt wachten vooraleer uw stom vervangingsonderdelen binnen zijn en bij yamaha hebt ge dit dus wel nie eh...
Dus dan zijde in feite nie veel met uw stom garantie als ge alle hondsgezeik op uw stukken moet wachten
just my 2 cents...