Blaster verlaagd
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer:
heb je mss ook een foto als het stukje erop staat
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad Expert
nee, maar Vyrena gebruikt blijkbaar verbrede armen met standaard veertjes, en ik kan me wel inbeelden dat je met bepaalde armen met je chassis tegen de grond zit?::::JoReN:::: schreef:met tijd komen er nog andere armen, maar momenteel kan ik da nie betalen. Het is eigenlijk gewoon eens testen dat ik doe. Ik rij hier gewoon thuis op de gepolierde beton, beetje driften enzo, dat kan geen kwaad.
@fre, hoe bedoel je?, hij staat toch niet zó laag?
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Dat waren TM armen, het werkte ook nog goed, heb er 1,5 jaar supermoto mee gereden. Heel veel rijders deden dat. Zo had je ook nog redelijke veerweg zodat je nog goed over de zandstukken (lees: tafels, gaten en springbulten) kon. Mn broertje had wel verbrede armen en WP supermoto schokkers, maar omdat ik toch maar 3e reed vond ik het niet erg, die standaard veren dan best ![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
Het was gewoon eens testen dat we deden, ondertussen staan onze quads alweer terug standaart,
was zeker niet voor te crossen bedoeld, en dus ook niet voor wheelie's, 't is de moeite niet voor ons
om andere A - armen te kopen, anders in 't moment gaat de blaster dan te klein en te licht worden, gaat niet meer
goed genoeg vooruit gaan, dus gaan we geen zotte kosten meer aan doen, en gewoon sparen voor bvb. z 400
Groeten, Robin
was zeker niet voor te crossen bedoeld, en dus ook niet voor wheelie's, 't is de moeite niet voor ons
om andere A - armen te kopen, anders in 't moment gaat de blaster dan te klein en te licht worden, gaat niet meer
goed genoeg vooruit gaan, dus gaan we geen zotte kosten meer aan doen, en gewoon sparen voor bvb. z 400
Groeten, Robin
Yamaha Banshee 05' & 97'
RoBiN schreef:Zal ik doen, Steefke, kweet zelf nog niet hoe het rijd ...steefke schreef:kan je eens een foto maken hoe het eruit ziet als het er op of tussen zit want ben hier wel eens benieuwd naar![]()
Ik hoop goed ...
ik zal het even zo zeggen vertel mij een waar dit tussen komt te zitten,en wat is onder en boven
-
- Quadrunner
het bovenste alleenstaande gat wordt gemonteerd tussen de plaatjes waar normaal de veer zit, dan steek je de veer tussen een van de drie standen, afhankelijk van hoe laag je hem wilt.steefke schreef:RoBiN schreef:Zal ik doen, Steefke, kweet zelf nog niet hoe het rijd ...steefke schreef:kan je eens een foto maken hoe het eruit ziet als het er op of tussen zit want ben hier wel eens benieuwd naar![]()
Ik hoop goed ...
ik zal het even zo zeggen vertel mij een waar dit tussen komt te zitten,en wat is onder en boven
Suzuki LT-R 450 2006
-
- Quadfanaat
leuk
-ziet er leuk uit
Laatst gewijzigd door blasterjoris op wo 10 jan, 2007 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maar dan wordt de afstand tss de plaatjes toch te smal om een veer tss te plaatsen,of ligt dit aan mij::::JoReN:::: schreef:het bovenste alleenstaande gat wordt gemonteerd tussen de plaatjes waar normaal de veer zit, dan steek je de veer tussen een van de drie standen, afhankelijk van hoe laag je hem wilt.steefke schreef:RoBiN schreef: Zal ik doen, Steefke, kweet zelf nog niet hoe het rijd ...![]()
Ik hoop goed ...
-
- Quadrunner
maar ik weet dat er bij een 350 al een linkage zit achteraan, dus zou ik je niet echt verder kunnen helpen, maar kevin ging zijn quad verlagen volgende week en er gingen fotos bij het project staan, dus je ziet welsteefke schreef:maar dan wordt de afstand tss de plaatjes toch te smal om een veer tss te plaatsen,of ligt dit aan mij::::JoReN:::: schreef:het bovenste alleenstaande gat wordt gemonteerd tussen de plaatjes waar normaal de veer zit, dan steek je de veer tussen een van de drie standen, afhankelijk van hoe laag je hem wilt.steefke schreef:
Suzuki LT-R 450 2006