Als ik jou was en je wil rally's gaan rijden, doe het dan meteen goed, koop een grote tank en laat twee aluminium tanken lassen voor aan de achterkant van de quad net zoals dakar motors hebben. Misschien is dit ook wel te koop, maar dan zou je eens goed moeten zoeken.
hey, dat is quickly. die heeft pas nog een grote rit door de woestijn gedaan, op extreme 4x4 is zij ook nog actief. vraag daar eens, forum.extreme4x4.be
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0 Piaa extreme white lampen
Bleu light
Is een mooie , maar wel zware oplossing, ik moet in spanje een actieradius hebben van 200/250 km hebben, weet niet hoeveel de DS lust,maar ik verwacht dat als ik 5 liter reserve mee kan nemen ik die km.ters wel kan halen.Heb ik in totaal 17 liter bij me voor 250 km.
banshee rijder schreef:@Yellow_Terror doe jij dat maar eens dan mag jijmij zeggen hoeveel je over houd bij je eerste stop dat bijt door die flessen heen
dat is niet waar wat je zegt, als je A-merk flessen neemt (pepsi, Cocacola, fanta) komt die benzine er niet doorheen hoor. wel door een plastic bekertje, maar die flessen zijn dik genoeg om het een dag vol te houden.
banshee rijder schreef:@Yellow_Terror doe jij dat maar eens dan mag jijmij zeggen hoeveel je over houd bij je eerste stop dat bijt door die flessen heen
dat is niet waar wat je zegt, als je A-merk flessen neemt (pepsi, Cocacola, fanta) komt die benzine er niet doorheen hoor. wel door een plastic bekertje, maar die flessen zijn dik genoeg om het een dag vol te houden.
en ga jij maar met een fles in spanje rijden in de zomer