jij ff gelukgareth schreef:Schrok me helemaal het apenzuur vanmiddag. De schadeexpert had naar de quad gekeken en belde me op.
Zei die dat die niet APK goed gekeurd was. Ik kreeg zowat een hart verzakking niet normaal. Ik dacht niet ben ik echt de *** kan ik alles gaan betalen en krijg ik niks vergoed.
Dus bellen naar dealer zegt dealer dat een quad geen APK plicht heeft. ZUCHT!![]()
Quad mag je natuurlijk met autorijbewijs besturen, maar gelden weer motor regels zoals geen APK-plicht en helm op.
Politie en verzekeringsmaatschappijen weten zelf niet hoe het in elkaar zit bij een quad. Wordt je af en toe wel gek van.
Ongeluk
- 
				Yamaha Grizzly 700
 - Quad Master

Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660

27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
Ja dat weet ik. Doe ik ook altijd. Had ook geluk dat ik die op had. Bij me broertje was op ze achter hoofd helm zowat vierkant.Frank MB schreef:Op een quad moet je wel een helm op, dat is verplicht
Maar schadeexpert gaf nu een prijs door zonder kenteken. Want uit de fabriek wordt die natuurlijk zonder kenteken geleverd.
Maar hij zou de dealer nog bellen over dag waarde en nieuwprijs. Want nieuwprijs fabriek en nieuwprijs met kenteken schilt 3000 euro.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk

Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
- 
				raptorke660
 - Quadrider

- 
				Koen Berendsen
 - Quadrunner

Zij heeft een verklaring afgeld aan de politie. Het is te hopen dat ze niet heeft gelogen, want hier kan ik denk niks aan veranderen.
Schade expert had nu ook de nieuwprijs doorgegeven. Probleem nu is dat de raptor uit de fabriek ongeveer 9000 euro is in Nederland. Maar dit is ZONDER kenteken. Met kenteken kosten ze 11.500 ongeveer.
Dealer zei 12.500 keuringskosten en lichtenset en bpm.
Ze maken nogal fouten is te hopen dat ze dat niet blijven doen. Ben al me quad kwijt en nu gaan hun nog is DOM lopen doen.

Schade expert had nu ook de nieuwprijs doorgegeven. Probleem nu is dat de raptor uit de fabriek ongeveer 9000 euro is in Nederland. Maar dit is ZONDER kenteken. Met kenteken kosten ze 11.500 ongeveer.
Dealer zei 12.500 keuringskosten en lichtenset en bpm.
Ze maken nogal fouten is te hopen dat ze dat niet blijven doen. Ben al me quad kwijt en nu gaan hun nog is DOM lopen doen.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r

Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
- 
				Koen Berendsen
 - Quadrunner

Ik krijg van de verzekering 6290 euro. Dit is de dagwaarde 

Quad kan nu opgekocht worden en gaat weg naar de hoogste bieder. Iemand heeft al 710 euro geboden.
Op de foto kan je de schade zien meer weet ik ook niet. Alleen dat het motorblok ophanging waar de achterbrug door heen gaat scheur in zit. Dit is te maken.
Standaard uitlaat en filter zit erop.
Er zit nog een kilometerteller op
nieuwe koppeling misschien kleine 200 km mee gereden
Nieuwe tandwielen plus ketting
achter nieuwe remblokken
Achter nieuwe achterbanden.
Nieuwe motorblok olie plus filter en gyt-r oliefilterbescherming.
Handkappen zitter er nog op.
Mijn ct racing uitlaat, kn filter, dyno kit, carbon motorblok kappen en framequards heb ik eraf gehaald.
Het kenteken is er ook af hij moet opnieuw gekeurd worden bij het rdw, omdat die totallos is verklaard.

Quad kan nu opgekocht worden en gaat weg naar de hoogste bieder. Iemand heeft al 710 euro geboden.
Op de foto kan je de schade zien meer weet ik ook niet. Alleen dat het motorblok ophanging waar de achterbrug door heen gaat scheur in zit. Dit is te maken.
Standaard uitlaat en filter zit erop.
Er zit nog een kilometerteller op
nieuwe koppeling misschien kleine 200 km mee gereden
Nieuwe tandwielen plus ketting
achter nieuwe remblokken
Achter nieuwe achterbanden.
Nieuwe motorblok olie plus filter en gyt-r oliefilterbescherming.
Handkappen zitter er nog op.
Mijn ct racing uitlaat, kn filter, dyno kit, carbon motorblok kappen en framequards heb ik eraf gehaald.
Het kenteken is er ook af hij moet opnieuw gekeurd worden bij het rdw, omdat die totallos is verklaard.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r

Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Blijkbaar is die in 3 jaar bijna de helft gedaald. Stond maar 4700 kilometer op. Deze kilometers kloppen.
Maarja het zal wel. Verzekering had nieuwprijs van 8900 euro. Dealer zei nog dat dit zonder kenteken was, maar ja k.u.t.lijers weten toch altijd alles beter.
Dealer had een dagwaarde van 7500 euro gezegd, maar daar luisteren ze niet naar. Nu krijg ik 7000 totaal als ik geld krijg en opgekocht word.
Maar dat is natuurlijk veel te weinig. Raptor 660 motorblokken heb ik te koop zien staan voor meer dan 1500 euro. Deze is wel gescheurd bij ophanging maar kan je maken. Zit nieuwe koppeling in enz. Dus motorblok is denk dan ook nog wel 1000 eu waard.
Ik wacht de biedingen wel af. Als ik nu weer een raptor wil kopen hebben ik wel meer nodig dan 7000 eutjes.
Had nu zelf 9000 euro in de quad zitten met alle nieuwe onderdelen en prijs toen ik hem kocht.

Maarja het zal wel. Verzekering had nieuwprijs van 8900 euro. Dealer zei nog dat dit zonder kenteken was, maar ja k.u.t.lijers weten toch altijd alles beter.
Dealer had een dagwaarde van 7500 euro gezegd, maar daar luisteren ze niet naar. Nu krijg ik 7000 totaal als ik geld krijg en opgekocht word.
Maar dat is natuurlijk veel te weinig. Raptor 660 motorblokken heb ik te koop zien staan voor meer dan 1500 euro. Deze is wel gescheurd bij ophanging maar kan je maken. Zit nieuwe koppeling in enz. Dus motorblok is denk dan ook nog wel 1000 eu waard.
Ik wacht de biedingen wel af. Als ik nu weer een raptor wil kopen hebben ik wel meer nodig dan 7000 eutjes.
Had nu zelf 9000 euro in de quad zitten met alle nieuwe onderdelen en prijs toen ik hem kocht.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r

Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
- 
				brutus32
 - Quadrunner

- Contacteer:

dagprijs =
op basis van leeftijd, kostprijs toen, aantal km, als partikulier moet je sowieso je btwbedrag eraftrekken (vd orig aankoopprijs), huidige nieuwprijs zelfde quad, en ng een aantal faktoren
verzekering bied je altijd een 25% minder dan wat je dealer opgeeft,
RDW herkeuring zal ook al iets kosten, enige voordeel is dat de BPM betaald is
ik zou voor die 6920 gaan want je zal niet veel meer kunnen krijgen
succes

op basis van leeftijd, kostprijs toen, aantal km, als partikulier moet je sowieso je btwbedrag eraftrekken (vd orig aankoopprijs), huidige nieuwprijs zelfde quad, en ng een aantal faktoren
verzekering bied je altijd een 25% minder dan wat je dealer opgeeft,
RDW herkeuring zal ook al iets kosten, enige voordeel is dat de BPM betaald is
ik zou voor die 6920 gaan want je zal niet veel meer kunnen krijgen
succes
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -