Maasvlakte
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Maasvlakte
weet iemand hoe groot het crossterrein op de maasvlakte is?
En kun je daar een dag bezig zijn?
Ik ga er a.s. zondag 14 januari heen maar wil wel weten of het de moeite van het heen rijden is (circa 2 uur rijden voor mij)
En kun je daar een dag bezig zijn?
Ik ga er a.s. zondag 14 januari heen maar wil wel weten of het de moeite van het heen rijden is (circa 2 uur rijden voor mij)
Ja dat klopt met een 4x4 is het daar heel tof ja voor een dagje
ik rij nu pas een paar dagen waarvan ik vandaag gewoon is even rond huis ben wezen rijden(off road) nou ik kan mijn eigen hier helemaal uitleven heb een kleine 40km gereden en alleen maar bijna off road
btw ik woon in omgeving Den Bosch ik denk dat je op veel plaatsen mooi kan rijden maarja dat is ff zoeken
ik rij nu pas een paar dagen waarvan ik vandaag gewoon is even rond huis ben wezen rijden(off road) nou ik kan mijn eigen hier helemaal uitleven heb een kleine 40km gereden en alleen maar bijna off road
btw ik woon in omgeving Den Bosch ik denk dat je op veel plaatsen mooi kan rijden maarja dat is ff zoeken
wat klets jij nouSlOoT schreef:Als je wilt verongelukken moet je daar heen gaan. Alles en iedereen rijdt daar gewoon kris kras door elkaar. Het is heel normaal dat er per weekend een paar mensen worden afgevoerd met de trauma helicopter.
volgens mij ben je er nog nooit geweest
oke alles rijd kris kras door mekaar, en je moet wel opletten
maar dat er ieder weekeind een paar mensen verongelukken is heeeel sterk overdreven,
dan was het allang gesloten geweest
ik kom al meer dan 20 jaar op de maasvlakte s hit man ik word oud
never drive faster then your angel can fly
maasvlakt is leuk terein om ruzie te zoeken en te verongeluken normaal rijden kan daar niet alle gekken op een rijtje
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder
Nou et valt allemaal wel mee hoor. Ik rij er nou al zo'n jaar of 5 bijna iedere week en ik heb pas 3 keer een trauma helikopter gezien. En het is 9 van de 10 keer één of andere gek die nog nooit gereden heeft en gelijk volgas over de maasvlakte gaat.
Als je zelf goed oplet kan je er best lekker rijden.
Als je zelf goed oplet kan je er best lekker rijden.
Ok, dat van dat er ieder weekend wel iemand afgevoerd moet worden is wel wat overdreven Maar het is er naar mijn mening toch een beetje te gevaarlijk.mx jake schreef:wat klets jij nouSlOoT schreef:Als je wilt verongelukken moet je daar heen gaan. Alles en iedereen rijdt daar gewoon kris kras door elkaar. Het is heel normaal dat er per weekend een paar mensen worden afgevoerd met de trauma helicopter.
volgens mij ben je er nog nooit geweest
oke alles rijd kris kras door mekaar, en je moet wel opletten
maar dat er ieder weekeind een paar mensen verongelukken is heeeel sterk overdreven,
dan was het allang gesloten geweest
ik kom al meer dan 20 jaar op de maasvlakte s hit man ik word oud
Ik rij liever op een crossbaan waar iedereen dezelfde kant op rijdt
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.