Voor al diegene die zonder bescherming opweg gaan... (niet voor gevoelige kijkers)

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
jossoh
Quadrider
Quadrider

Bericht door jossoh »

maar kijk mijn reputatie nouw :s ik wordt er gewoon niet goed van, als iemand anders een dom kinderachtig geintje maakt is het goed, cker als een moderator dit doet. maar o wee als een lid dit doet :hot:
tuumke
Quadrider
Quadrider

Bericht door tuumke »

Miljaar zeg, daar gaat mijn eetlust. Deze post had ik nog niet gezien. Dit maakt het wel weer eens duidelijk hoe gezellig voldoende bescherming is als het goed fout gaat...
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

jossoh schreef:maar kijk mijn reputatie nouw :s ik wordt er gewoon niet goed van, als iemand anders een dom kinderachtig geintje maakt is het goed, cker als een moderator dit doet. maar o wee als een lid dit doet :hot:
trek u da nie aan kerel. da komt wel goed met de tijd.
jossoh
Quadrider
Quadrider

Bericht door jossoh »

en iemand met een plaatje van een winkelkarretje krijgt een + reputatie omdat die gevonden bij een topic heeft gezet ? :?
tuumke
Quadrider
Quadrider

Bericht door tuumke »

jossoh schreef:en iemand met een plaatje van een winkelkarretje krijgt een + reputatie omdat die gevonden bij een topic heeft gezet ? :?
:lol: het leven is hard he jongen...
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

sssst trek het u nu niet aan we zijn hier volledig off topic bezig open da anders in cafe iets voro daar moge we zoveel zagen als we wille.

vuiten in uw zakken maken das een mooi spreekwoord wa ge in uw leven nog VEEL gaat nodig hebben
Plaats reactie