Ralph schreef:Ik zal het misschien fout hebben, maar als ik naar het werkplaatshandboek van de Grizzly kijk zie ik dat hij een glaasje heeft en geen stok.
yamahakodiak schreef:dan heb ik het fout maar dan vind ik het nog steeds raar als ik precies de goede hoeveelheid olie erin doe dat hij dan precies op pijl staat met ingeschroefde pijl stok
ja maar koud is er altijd minder in doe dat eens met een warme (hete) motor dan ga je zien dat het meer is
yamahakodiak schreef:dan heb ik het fout maar dan vind ik het nog steeds raar als ik precies de goede hoeveelheid olie erin doe dat hij dan precies op pijl staat met ingeschroefde pijl stok
ja maar koud is er altijd minder in doe dat eens met een warme (hete) motor dan ga je zien dat het meer is
Ja maakt niets uit als we zo elkaar kunnen helpen is het toch ook mooi
Ja maakt niets uit als we zo elkaar kunnen helpen is het toch ook mooi
Nog eens even de fijne (constructieve) discussie doorlezen, je zal inderdaad nog even twijfelen, maar als je goed leest, zie je dat je het hele boeltje er NIET in moet draaien om het peil te meten
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --