Zo'n duinvlag op je quad zou daar goed van pas komen. Is effe schrikken als daar plots iemand aan de andere kant van die heuveltjes komt
Voor de 4x4 is het daar ook wel dikke pret.
Maasvlakte
Volledig eens met blasty...Blasty schreef:Nou et valt allemaal wel mee hoor. Ik rij er nou al zo'n jaar of 5 bijna iedere week en ik heb pas 3 keer een trauma helikopter gezien. En het is 9 van de 10 keer één of andere gek die nog nooit gereden heeft en gelijk volgas over de maasvlakte gaat.
Als je zelf goed oplet kan je er best lekker rijden.
Ik rij er ook met plezier , en ja je moet opletten... en ja niet iedereen is even ervaren.
en zeker de lui die het voor het eerst even op de maasvlakte proberen...he ...
wat kan je uiteindelijk nou gebeuren...?
met alle gevolgen van dien ...
Als ik er rij rij ik met veel plezier...
maasvlakte SUCKS
wat een kutzooi daar 3x bijna een aanrijding gehad !
We hebben ons heerlijk uitgeleefd in de duinen en op het strand( effe waande ik me in mauritanie ) totdat er ineens 2 agenten stonden op dikke honda crf enduro's, knap spul de politie daar.
maar we waren toch sneller effe volgas over de dijk, weer naar beneden en dan dat lange knippen pad zo snel als ik kon. wel kwijtgereden gereden.
nou schijnt het: je mag niet op het strand, NOOIT GEWETEN NATUURLIJK was wel effe leuk.
daarna weer waar je wel mocht rijden totdat ik uiteraard tegen de richting in bijna dwars door een crosser heen reed(het is echt een zootje daar) toen zijn we direkt gestopt. LEVENSGEVAARLIJK als je in een hogere versnelling als ze 1e rijdt.
kortom mij zie je daar nooit meer.
We hebben ons heerlijk uitgeleefd in de duinen en op het strand( effe waande ik me in mauritanie ) totdat er ineens 2 agenten stonden op dikke honda crf enduro's, knap spul de politie daar.
maar we waren toch sneller effe volgas over de dijk, weer naar beneden en dan dat lange knippen pad zo snel als ik kon. wel kwijtgereden gereden.
nou schijnt het: je mag niet op het strand, NOOIT GEWETEN NATUURLIJK was wel effe leuk.
daarna weer waar je wel mocht rijden totdat ik uiteraard tegen de richting in bijna dwars door een crosser heen reed(het is echt een zootje daar) toen zijn we direkt gestopt. LEVENSGEVAARLIJK als je in een hogere versnelling als ze 1e rijdt.
kortom mij zie je daar nooit meer.