sharky op zijn nieuwe quad in het geheim aan het rijdenSharky #3 schreef:
Toch nog een kfx 450? EINDELIJK VOLEDIGE FOTO'S
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
zal wel niet hij moet nog leren schakelen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
volgens mij is de shark een colectie begonnenyamaha tri-z schreef:aaah dan kan ie wel he davidpeet #77 schreef:zal wel niet hij moet nog leren schakelen
en wat die nu allemaal voor quads heeft is wel ff wa sneller dan zo'n kawasaki
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Het is toch een wedstijdquad, tegen wat ik hoopte!
Ik hoopte op lekkere 50cc meer, en toch nog beetje vrije tijdsquad zoals mn Z, maar ie is TE klein voor met 2 erop te zitten. Toch voor ritten van meer als een uur...
Erg spijtig!
Ow maar die Can Am 800 is wel een VET ding! ik post vanavond nog fotos!
Ik hoopte op lekkere 50cc meer, en toch nog beetje vrije tijdsquad zoals mn Z, maar ie is TE klein voor met 2 erop te zitten. Toch voor ritten van meer als een uur...
Erg spijtig!
Ow maar die Can Am 800 is wel een VET ding! ik post vanavond nog fotos!
ik was ook opt autosalon en heb zoals de meeste mij er ook even op neer gezet.
mijn gedacht is dan weer heel anders dan dat van jullie,ik vind hem bijvoorbeeld zeer smal en dat stuur staat veel te laag.als ik bij deze quad 3 ronden op een deftig parcour moet rijden verrek ik van de rugpijn,dit is toch veel te laag om er deftig mee te kunnen crossen.dus als je ziet moet je de quad aankopen waar het prijskaartje nog niet bekend van was en dan nog een hele reeks onderdelen veranderen om er deftig mee te kunnen rijden dus vind ikzelf dit een slechte koop (mijn mening)
maar zoals er al eerder is gezegd NICE LOOKS!
mijn gedacht is dan weer heel anders dan dat van jullie,ik vind hem bijvoorbeeld zeer smal en dat stuur staat veel te laag.als ik bij deze quad 3 ronden op een deftig parcour moet rijden verrek ik van de rugpijn,dit is toch veel te laag om er deftig mee te kunnen crossen.dus als je ziet moet je de quad aankopen waar het prijskaartje nog niet bekend van was en dan nog een hele reeks onderdelen veranderen om er deftig mee te kunnen rijden dus vind ikzelf dit een slechte koop (mijn mening)
maar zoals er al eerder is gezegd NICE LOOKS!
Free will*Free ride*Free style
SUZUKI LT-R 450
SUZUKI LT-R 450
-
- Quadrunner
- Berichten: 553
- Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 12:15
- Locatie: De oudste, de stoutste en wijste der steden
- Contacteer:
Dat stuur stond dan ook redelijk ver naar vanachter waardoor ze lager uitkwam.
Het was toch te verwachten dat deze klein ging aanvoelen, kijk maar naar de YFZ, die in dezelfde lijn ligt, en die naar mening ook klein uitkomt als je derop zit. Ik ben dan ook een redelijke grote mens met lange benen en...!
Het was toch te verwachten dat deze klein ging aanvoelen, kijk maar naar de YFZ, die in dezelfde lijn ligt, en die naar mening ook klein uitkomt als je derop zit. Ik ben dan ook een redelijke grote mens met lange benen en...!
Ik was vandaag bij Twin Air, de eerste testfilters zijn al geproduceert en gaan binnenkort naar Amerika voor testwerk. Er komt geen pro-flow kit, omdat de luchtfilterbak daar zich niet voor leent zonder snijden in de bak.
De standaard luchtfilter is een grote tegenvaller, ten eerste zijn ze geoliëd met een goedkope olie en druppelt de olie er aan alle kanten uit. Ten tweede is de filter opgebouwd uit twee lagen, maar zitten deze lagen niet aan elkaar vast zoals bij Twin Air, daartussen gaat zich dus vuil ophopen. Het is dus een aanrader om het standaard filter meteen te vervangen voor een ander filter zoals Twin Air.
De standaard luchtfilter is een grote tegenvaller, ten eerste zijn ze geoliëd met een goedkope olie en druppelt de olie er aan alle kanten uit. Ten tweede is de filter opgebouwd uit twee lagen, maar zitten deze lagen niet aan elkaar vast zoals bij Twin Air, daartussen gaat zich dus vuil ophopen. Het is dus een aanrader om het standaard filter meteen te vervangen voor een ander filter zoals Twin Air.