Raptor 700 stopt ermee
-
- Quadracer
-
- Toeschouwer
een startrelais zal een minimum spanning nodig hebben. Om een vb te geven: Werkspanning relais 10-15vdc als em rond de 8 a 9vdc zit gaat hij gaan trillen en indien nog lager ga hij niets meer doen met als resultaat dat alle lampkes mooi helder blijven branden.
Veel kan het niet zijn...
Veel kan het niet zijn...
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Toeschouwer
Hey dus vandaag naar het probleem liggen zoeken,alle relais nagekeken,het startknopje is opengedaan maar zonder resultaat...Dus wij verder zoeken,meteen is geprobeerd van met een kabel op de starter rechtstreeks naar de batterij en ja hoor hij deed het meteen...Raar vonden we dus ergens slecht contact?Ik zeg tegen men pa ik haal volledig de voorkant eraf met dat ik de grote voorste plastiek eraf haal kom ik een fiche tegen,alleen de fiche niet de aansluiting dus ja probleem was direct op gelost..
Was de kabel die van het startknopje zo onder het stuur gaat en daar splitst hij in 2 met 2 fichen en eentje was los gekomen wss door het springen ofzo...Ik gelukkig probleem opgelost en weer gaan knallen...
Allemaal bedankt voor de tips
Grtzzz
Was de kabel die van het startknopje zo onder het stuur gaat en daar splitst hij in 2 met 2 fichen en eentje was los gekomen wss door het springen ofzo...Ik gelukkig probleem opgelost en weer gaan knallen...
Allemaal bedankt voor de tips
Grtzzz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
-
- Quadrider
- Contacteer: