Hallo is er iemand die mij kan helpen of is er iemand die iemand kent die mij kan helpen met het op kenteken zetten van mijn yamaha kodiak 450 2006.
ik heb al dagen op het internet rond zitten struinen maar kom niks tegen (ja of iemand die de hoofdprijs weet te vragen)
ik wil hem zo vlug als kan op kenteken zetten
is al compleet met verlichting
dus knipperlichten
achterlichten
Spiegel Links
alles E keur
Lier en trekhaak moeten er nog af maar dat is geen probleem dit ivm extra kosten.
er moet alleen nog nummerplaat verlichting op en wat reflectors
maar ik neem aan dat wat er nog op moet nog geen 100 euro kost.
ik heb ook nagevraagd wat de bpm is en dat is 1244 euro(nieuw) en februari wordt hij 1 jaar dus gaat er weer wat % af
wat moet dit in totaal gaan kosten
er staat al vanalles op dit forum maar niks van dit(of ik kan het niet vinden )
Hulp ivm het op kenteken zetten
als hij op kenteken gezet wordt is hij voor het rdw nieuw. dus volle bpm. de lichten die jij aangesloten hebt zijn die ce-gekeurd en op de juiste manier aangesloten? ook je gevaren licht. Hij moet ook naar duitsland gereden worden en als ze daar achterkomen dat jij ze verkeerd heb aangesloten of volgens de verkeerde richtlijnen wordt hij afgekeurd en is degene die jouw quad doet voor jan l u l bezig geweest. Plus dat de zaak waar je heen gaat ook zijn kachel wil laten branden. Ik heb de mijne laten doen bij speed centre molenaar en ben heel erg te spreken wat hij gedaan heeft. Ik wou het ook eerst zelf doen maar moest ook gewoon met de billen bloot...
hmmmmmm. eat me..
thnx voor de info maar ik ga het toch proberen alles zit perfect aangeslotenwally schreef:als hij op kenteken gezet wordt is hij voor het rdw nieuw. dus volle bpm. de lichten die jij aangesloten hebt zijn die ce-gekeurd en op de juiste manier aangesloten? ook je gevaren licht. Hij moet ook naar duitsland gereden worden en als ze daar achterkomen dat jij ze verkeerd heb aangesloten of volgens de verkeerde richtlijnen wordt hij afgekeurd en is degene die jouw quad doet voor jan l u l bezig geweest. Plus dat de zaak waar je heen gaat ook zijn kachel wil laten branden. Ik heb de mijne laten doen bij speed centre molenaar en ben heel erg te spreken wat hij gedaan heeft. Ik wou het ook eerst zelf doen maar moest ook gewoon met de billen bloot...
Vraagje...
Is die quad ergens in Europa, al eens eerder geregistreerd?
Zo niet... bespaar je de moeite! en ga niet naar de RDW!
Als deze quad niet eerder geregistreerd geweest is of voorzien is van een Europeesche typegoedkeuring ( te zien aan COC dokument en E-keur op typeplaatje) krijgt hij hier in Nederland GEEN KENTEKEN!
Neem dan kontakt op met een dealer in de grensstreek!
Als deze quad niet eerder geregistreerd geweest is of voorzien is van een Europeesche typegoedkeuring ( te zien aan COC dokument en E-keur op typeplaatje) krijgt hij hier in Nederland GEEN KENTEKEN!
In 2007...emmertje mee, schepje mee...SAHARA, HERE I AM!
nee is nog nergens geregistreerd anders was het niet zo moeilijk geweest. is alleen verzekerd als landbouwvoertuig ga nu ook buiten nl eerst kenteken aanvragen en dan weer nl kenteken aanvragenDesertRat schreef:Vraagje...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
volgens paar bronnen in de autobranche :
medio dit jaar valt de BPM weg in nederland !
als je niet wil wachten moet je :
RDW keuren --> Roosendaal
maakt niet uit of hij eerder geregistreerd was of niet, als het model/type in Nederland verkocht is/word kan je hem op kenteken zetten
EU COC gaat wat vlotter maar keuring blijft hetzelfde
maakt niet uit of hij eerder geregistreerd was of niet, als het model/type in Nederland verkocht is/word kan je hem op kenteken zetten
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Ok thnx ik ga vandaag meteen kontakt opnemen met RDW Roosendaalbrutus32 schreef:volgens paar bronnen in de autobranche :
want dat de BPM erraf gaat dat geloof ik niet maarja het zou kunnen. ik wil zo vlug als mogenlijk mijn kenteken want anders moet hij stil blijven staan en kan ik voorlopig niet meer rijden