Ik heb gehoord dat Ethias één van de weinigen is die moto's (en dus normaal gezien ook quads) verzekerd tegen diefstal...Als ik het voor mij (samen met de auto) bereken op de site www.ethias.be is de optie diefstal duurder dan het basisbedrag...Eens goed rondhoren bij alle maatschappijen e (KBC, Dexia, Argenta (doen het niet), Mercator, Nateus,...) Als je iets weet, post het dan maar, dan weet ik het ook ineens...
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
voor 4628 €, t is niet de volledige nieuwwaarde,ik kan ook nog wanneer ik een faktuur toon met opties, de waarde verhogen, dat is een mogelijkheid, maar beter dit dan niets als ze hem stelen.
ik denk niet da er een maatshapij tegen diefstal verzekeren...ik heb het ook gevraagd voor moto en ze wilden niet als er hiet iemand een maatschapij moest weten laat het weten...
Heb de vraag gesteld bij men makelaar, axa verzekerd ook tegen diefstal en brand , de premie per jaar voor een can am
enkel diefstal en brand , is 6% van het bedrag zonder Btw. = 687 €. (schandalig)
En ben daar ook met twee auto's - twee motor's -twee quad's- en één mobilhome verzekerd.
KBC kan het in principe niet, maar ze hebben mij een prijsvoorstel gedaan van € 1600 per jaar...Het is de vraag wat Ethias uitkeert als hij een keer echt gestolen wordt natuurlijk...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"