moet kiezen tussen een Honda TRX EX 400 en een Kymco KXR 250cc
moet kiezen tussen een Honda TRX EX 400 en een Kymco KXR 250cc
hallo
ik moet kiezen tussen een Honda TRX EX 400 jaar 2001 en een Kymco KXR 250cc jaar2006
nu word het moeilijk.
wil gewoon een quad om via zandweggetjes naar het werk te rijden.
Moet wel iets van power hebben en betrouwbaar zijn.
Hekp me even aub.
ik moet kiezen tussen een Honda TRX EX 400 jaar 2001 en een Kymco KXR 250cc jaar2006
nu word het moeilijk.
wil gewoon een quad om via zandweggetjes naar het werk te rijden.
Moet wel iets van power hebben en betrouwbaar zijn.
Hekp me even aub.
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
ik ook , de honda
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
ik zou ook voor de honda gaan.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ik zou nog steeds voor de honda gaan.
maar uiteindelijk beslis jij,
maar uiteindelijk beslis jij,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
ik heb reeds met een Kymco gereden, vindt hem helemaal niet goed zitten, en in de bochten gedraagt hij zich "vreemd"(lees : niet zo stabiel), heb wel maar 20 min ermee gereden en ben mijn Z400 gewoon en ik denk toch dat de honda niet zoveel verschilt met de Z ook al is hij iets ouder dan de mijne, ik raad hem de Honda aan omdat ik de Kymco tegenvallen vond,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
ik denk toch dat honda zich meer bewezen heeft als kymco
ik zou ook gaan voor honda ,
super quads:)
ik zou ook gaan voor honda ,
super quads:)
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Kymco is zeker niet slecht, het is een van de betere "nieuwe" merken quads.
kwalitatief vallen ze goed mee. het is natuurlijk nog niet te vergelijken met honda, Suzuki, etc...
Maar de kymco is maar een 250cc 4takt, en dit is écht te weinig om een beetje vlot mee te kunnen met het verkeer. Zeker als je een beetje power verwacht. Dus zou ik ook voor de Honda gaan.
kwalitatief vallen ze goed mee. het is natuurlijk nog niet te vergelijken met honda, Suzuki, etc...
Maar de kymco is maar een 250cc 4takt, en dit is écht te weinig om een beetje vlot mee te kunnen met het verkeer. Zeker als je een beetje power verwacht. Dus zou ik ook voor de Honda gaan.
ok,geen achteruit vind ik wel enn serieus minpunt..
edit
Het is beslist,
Ik heb de kymco in de garage;
Reden:
een achteruit;zeer mooi,vele opties.heeft 300 km op de teller dus eigenlijk nog nieuw,een dealer in mijn buurt,goede kommentaren en zeer geprezen in frankrijk..
Ik wilde zeker geen hun sung, chun wung, hyan chang,enz meer .
Heb in het verleden al 2 van die chinese brol quads gehad,en kan er een boek over schrijven van wat er in de eerste weken allemaal fout gaat...en dat met te rijden op gewone zandweggetjes.
De garantie is even degelijk als de quad zelf..als je een echt lijstje wilt waar je zeker niet wilt een aankoop doen.=PM
Nu heb ik met de Kymco gereden en vond echt dat het een wereld van verschil is tegenover de ander van wegligging .
Alles voelt degelijker aan ,ja,zelfs het knopje van de pinkers ,gas,
Mijn eerste indruk is fantastisch(toch tegen over de chinese brol")kan me voorstellen dat de bekendere merken nog beter zijn., over enkele maanden kan ik maar iets zeggen over de degelijkheid..
Ik haal op het gemak 80 km/u in tegenstelling tot wat anderen zeggen in dit forum.
Nu heb ik wel al spoorverbreders besteld,vond het wat smallekes,en nu 9 cm erbij achter.
is dit ook echt nodig vooraan dan?want voor valt het niet op dat deze redelijk smal is.
al bij al ben ik een gelukkig mens nu..
bedankt voor jullie advies :,en wat betrefd meekunnen met het verkeer,zolang er geen porche in mijn gat zit te duwen gaat het prima
edit
Het is beslist,
Ik heb de kymco in de garage;
Reden:
een achteruit;zeer mooi,vele opties.heeft 300 km op de teller dus eigenlijk nog nieuw,een dealer in mijn buurt,goede kommentaren en zeer geprezen in frankrijk..
Ik wilde zeker geen hun sung, chun wung, hyan chang,enz meer .
Heb in het verleden al 2 van die chinese brol quads gehad,en kan er een boek over schrijven van wat er in de eerste weken allemaal fout gaat...en dat met te rijden op gewone zandweggetjes.
De garantie is even degelijk als de quad zelf..als je een echt lijstje wilt waar je zeker niet wilt een aankoop doen.=PM
Nu heb ik met de Kymco gereden en vond echt dat het een wereld van verschil is tegenover de ander van wegligging .
Alles voelt degelijker aan ,ja,zelfs het knopje van de pinkers ,gas,
Mijn eerste indruk is fantastisch(toch tegen over de chinese brol")kan me voorstellen dat de bekendere merken nog beter zijn., over enkele maanden kan ik maar iets zeggen over de degelijkheid..
Ik haal op het gemak 80 km/u in tegenstelling tot wat anderen zeggen in dit forum.
Nu heb ik wel al spoorverbreders besteld,vond het wat smallekes,en nu 9 cm erbij achter.
is dit ook echt nodig vooraan dan?want voor valt het niet op dat deze redelijk smal is.
al bij al ben ik een gelukkig mens nu..
bedankt voor jullie advies :,en wat betrefd meekunnen met het verkeer,zolang er geen porche in mijn gat zit te duwen gaat het prima