yfz probleemp(jes)
-
- Quadracer
yfz probleemp(jes)
ben mijn yfz aan het monteren,heb me een draaigas van een crossmotor gekocht,die met de dubbele bekabeling waarvan ik uiteraard maar 1 kan gebruiken naar de carbu,maar probleem is terug dat de kabel niet lang genoeg is voor hoog stuur + verhogingsblokken...weet er iemand of ik een langere gas en koppelingskabel kan krijgen hiervoor?heb de kabels al langsbinnen tussen tank en plastiek laten lopen maar kom nog een stuk tekort voor echt zonder dat de kabels wringen te kunnen rijden.
Heb mijn dodemansknop gedemonteerd en wil hem nu terug monteren,de stroomkabel had ik bij mijn oude yfz van een witte stroomkabel afgetakt maar bij de nieuwe yfz 06-07 vind ik die kabel niet terug,mischien iemand die weet waar ik moet aftakken met de positieve kabel,is een pro design killswitch.
alvast bedankt
Heb mijn dodemansknop gedemonteerd en wil hem nu terug monteren,de stroomkabel had ik bij mijn oude yfz van een witte stroomkabel afgetakt maar bij de nieuwe yfz 06-07 vind ik die kabel niet terug,mischien iemand die weet waar ik moet aftakken met de positieve kabel,is een pro design killswitch.
alvast bedankt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
als je voor je quad staat aan de rechter kant zit een zwart stekkertje met een rood en een wit draadje
de witte moet je door knippe aan de goede kant dan en daar moet je dan je dodemans knop bij aan doen
zo werkt die van mij en nog van een paar andere die het zo hebben gedaan
de witte moet je door knippe aan de goede kant dan en daar moet je dan je dodemans knop bij aan doen
zo werkt die van mij en nog van een paar andere die het zo hebben gedaan
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quadfanaat
-
- Quadracer
Dus aan de killswitch heb je draad 1 & draad 2 aangeduid op de tekening.
Waar sluit ik welke draad op aan...?
Ik heb draad 1 aangesloten op de witte draad en draad 2 op de rode draad .
Motor valt niet uit wanneer ik de switch uittrek...
Ik heb gelezen op yfzcentral dat er geen massa nodig is op het frame.
-
- Toeschouwer
Re: yfz probleemp(jes)
Als u de juiste maat weet of hoeveel cm ze langer moeten zijn kan ik die wel bestellen voor u .doubletracing schreef:ben mijn yfz aan het monteren,heb me een draaigas van een crossmotor gekocht,die met de dubbele bekabeling waarvan ik uiteraard maar 1 kan gebruiken naar de carbu,maar probleem is terug dat de kabel niet lang genoeg is voor hoog stuur + verhogingsblokken...weet er iemand of ik een langere gas en koppelingskabel kan krijgen hiervoor?heb de kabels al langsbinnen tussen tank en plastiek laten lopen maar kom nog een stuk tekort voor echt zonder dat de kabels wringen te kunnen rijden.
alvast bedankt
Stuur me anders eens een e-mail.
All-terrainsport Pittem
-
- Quadracer
-
- Quad Expert
dat is een gewoon contact binnenin, en dat maakt dus helemaal niks uit.doubletracing schreef:en welke draad 1 of 2 sluit je aan met de witte?
EDIT: alhoewel, als dat metalen stukje van je killswitch verbonden is met het draadje dat erdoor loopt, dan zou ik het draadje aan de trekknop met de witte draad verbinden. Voor de zekerheid. Minuutje ik ga even nameten... BRB...
> Heb het nagemeten, en inderdaad, dat ene draadje aan je killswitch dat door dat metalen stukje loopt is verbonden met dat metalen stuk. Bijgevolg zou ik dat draadje met je massa (frame) verbinden, en het andere aan je witte draadje van je quad. Dit omdat je anders je quad zou kunnen stilleggen wanneer je verbinding maakt met dat metalen stuk en je frame/stuur, bijvoorbeeld door vocht, modder of gelijk wat, you never know.
Zo is de mijne ook aangesloten (bij toeval dus goed, volgens mij).
Laatst gewijzigd door Fré op zo 28 jan, 2007 17:12, 2 keer totaal gewijzigd.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quadracer
-
- Quadracer
-
- Quad Expert
Inderdaad, zo zou ik het doen. Op mijn quad heb ik alles vertind en in krimpkous gestoken (eerst krimpkous erover schuiven he ), voor de orde en netheid. Ik heb de verf er niet af moeten doen, ik gebruikte de aansluitingsbout van de originele massa. Je kan altijd eens met je ohm meter kijken, maar daar waar een bout ingedraaid is heb je meestal goed contact.
Nu ik erover nadenk herinner ik me dat ik dat platte fichke (van de ontstekingsdraad) heb losgetrokken, en een nieuw T-stuk heb gemaakt (ook vertind en zo) met een mannetje en een vrouwtjesfichke. Zo heb ik geen enkele draad moeten beschadigen/strippen/doorknippen en is alles origineel gebleven.
Nu ik erover nadenk herinner ik me dat ik dat platte fichke (van de ontstekingsdraad) heb losgetrokken, en een nieuw T-stuk heb gemaakt (ook vertind en zo) met een mannetje en een vrouwtjesfichke. Zo heb ik geen enkele draad moeten beschadigen/strippen/doorknippen en is alles origineel gebleven.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad GOD
- Contacteer:
De kabels van YZ 450 zijn voor zover ik weet langer dan een YZF. Heb dat vroeger nog gebruikt meen ik mij te herinneren.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team