Alvast bedankt
Hoeveel volt uit onsteking bij blaster
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
Hoeveel volt uit onsteking bij blaster
Hallo, nu wil ik men electriciteit 'net' is uitmeten, maar hoeveel volt komt er uit de onsteking, (generator)?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
Nee een quad is 12 volt, zoals vrijwel alle voertuigen natuurlijk. Ik bedenk me net dat ik het verkeerd zeg, je moet de + draad vanuit de spoel/generator aansluiten op de voltage regulator en dan moet daar 12 volt op staan, dus de spanning kun je weer aftakken vanaf datzelfde draad (oranje of geel dacht ik). Maar je kunt het ook allemaal zien in het werkplaatshandboek.
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
er zit juist nieuw oliepompje en op en in
men achetrlicht werkte niet toen ik men lichte oplij, mischien is het lampje kaopt, maar heb er even naar gezien en de wolfram was niet doorgebroken.
ook je swith aan je stuur waar je je lichten enzo opzet, die lichten werken maar op 1stand, da andere 2de stant werken niet.
men achetrlicht werkte niet toen ik men lichte oplij, mischien is het lampje kaopt, maar heb er even naar gezien en de wolfram was niet doorgebroken.
ook je swith aan je stuur waar je je lichten enzo opzet, die lichten werken maar op 1stand, da andere 2de stant werken niet.