‰ Quadracing Team @ Westdorpe Part II
Voor op de baan zal dat gaan, maar op circuit mag het wat meer zijn. Je hebt genoeg koppel nodig om deftig te kunnen rijden. Waarom niet een lt-400/kfx-400, ideaal voor beide. Is ook een gekend type en wordt nu aan de lopende band verkocht (2de hands) omdat de nieuwe LTR-450 uit is. Ik weet zeker dat er op site enkele te koop staan (flippen, lucifer).
Is niet zo duur meer, er zijn veel gekende en betrouwbare aftermath stukken (zie Sg6 & Fré) en je kan er gerust mee crossen en op de baan rijden.
En als de portemené nog groter is YFZ 450 of LTR-450..., twee vliegmachines.
Hopelijk ben je er iets mee, tis een mening zoals een andere. Wat je wil kopen hangt gewoon af van wat je budget is en wat je ermee wilt doen.
Is niet zo duur meer, er zijn veel gekende en betrouwbare aftermath stukken (zie Sg6 & Fré) en je kan er gerust mee crossen en op de baan rijden.
En als de portemené nog groter is YFZ 450 of LTR-450..., twee vliegmachines.
Hopelijk ben je er iets mee, tis een mening zoals een andere. Wat je wil kopen hangt gewoon af van wat je budget is en wat je ermee wilt doen.
‰ Quadracing Team
Als ge nog opzoek zijt, mijne raptor 350 staat te koop, Zo goed als nieuw! 10 maand oud. Perfecte quad om mee te starten.Charlie schreef:Dat dacht ik al, dat een 250cc te licht is.
Dan spaar ik wel door voor een 450 cc van suzuki. (vind ik de mooiste)
Maar die zijn wel prijzig met kenteken, dus dan word dat iets na de zomer.
Bedankt voor je snelle antwoord.
‰ Quad racing team