GasGas
-
- Toeschouwer
GasGas
Hallo,
Ik wil een nieuwe quad kopen, ben een out-the-box nieuwe GasGas aangeboden voor een héél scherpe prijs, iemand ervaring mee? 'k denk da't nie slecht kan zijn qua onderstel met die Öhlins eronder, maar wat mechanisch
Ik wil een nieuwe quad kopen, ben een out-the-box nieuwe GasGas aangeboden voor een héél scherpe prijs, iemand ervaring mee? 'k denk da't nie slecht kan zijn qua onderstel met die Öhlins eronder, maar wat mechanisch
-
- Toeschouwer
GasGas450
2007 model, zijn dat eigen blokken of van een ander merk?
Let wel altijd op bij van die koopjes, dat het uieindelijk geen duurkoop wordt hé...
Want er zijn genoeg van die aanbiedingen op het internet vauit USA, engeleand, en noem maar op.
Als deze aanbieding van een dealer komt, en je hebt er papieren bij, OK,
Maar als dit een aanbieding is via Ebay of een van de andere online verkoops-sites, AFBLIJVEN ! ! !
daar staan genoeg verhaaltjes over op dit forum.
Erwin
Want er zijn genoeg van die aanbiedingen op het internet vauit USA, engeleand, en noem maar op.
Als deze aanbieding van een dealer komt, en je hebt er papieren bij, OK,
Maar als dit een aanbieding is via Ebay of een van de andere online verkoops-sites, AFBLIJVEN ! ! !
daar staan genoeg verhaaltjes over op dit forum.
Erwin
-
- Toeschouwer
GasGas Wild
Bedankt voor reacties mannen, weet ondertussen al dat het gaat om 2005 modellen, geen centimeter gereden, maar 4250€ is toch aantrekkelijk hé, ze hebben er 8 staan, 'k ga vanavond es kijken, 't zijn wel kennissen die die toestellekes verkopen met papieren en al, 'k laat jullie nog wel wa weten hoe't was vanavond. 'k Heb gewoon schrik dat er niemand zal kunnen aan werken of zo
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hallo,
Bedankt voor de reclame, Dutje, maar ik moet een tijdje GEEN gasgas meer in de werkplaats hebben!
Ter informatie: ik heb mijn laatste nieuwe gasgas verkocht voor een belachelijke prijs gewoon om hem kwijt te zijn!
Ik hoop dat de mensen die dat te koop aanbieden ook aan wisselstukken kunnen geraken, zoniet mogen ze mijn stock opkopen voor een prikje.
Bedankt voor de reclame, Dutje, maar ik moet een tijdje GEEN gasgas meer in de werkplaats hebben!
Ter informatie: ik heb mijn laatste nieuwe gasgas verkocht voor een belachelijke prijs gewoon om hem kwijt te zijn!
Ik hoop dat de mensen die dat te koop aanbieden ook aan wisselstukken kunnen geraken, zoniet mogen ze mijn stock opkopen voor een prikje.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Toeschouwer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ola, ik denk dat ik die Quad ken...
Een blauwe met Doma demper?
Misschien een flauwe troost, maar de motor die in dat kader hangt heeft volgens mij maximum 10 uur gedraait!(is wel een motor die goed loopt als ie draait)
Zo'n snoodaards zijn het dus ook weer niet...
Anyway, succes ermee!
Een blauwe met Doma demper?
Misschien een flauwe troost, maar de motor die in dat kader hangt heeft volgens mij maximum 10 uur gedraait!(is wel een motor die goed loopt als ie draait)
Zo'n snoodaards zijn het dus ook weer niet...
Anyway, succes ermee!
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Toeschouwer
gasgas
Inderdaad Bert, 't is degene dat je wil zeggen, maar ze beweren dat er nog 6 binnenkomen, vanwaar toveren ze die dan tevoorschijn?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ja, ik heb ook geen glazen bol staan hier, maar waarschijnlijk zijn er in België of erbuiten wel nog een stuk of 6 gasgassen van dat type te vinden...
Ik heb er in theorie ook nog een paar ...
Maar daarmee wens ik geen reclame te maken.
Ik heb er in theorie ook nog een paar ...
Maar daarmee wens ik geen reclame te maken.
Hoe zijn die GasGas quads buiten het motorblok ?
En wat is er dan precies mis met de blokken ?
Klinkt allemaal beetje als Cannondale Nadat ze failliet zijn gegaan kwam men er achter dat er gewoon een paar constructie fouten in het blok zaten waardoor ze allemaal kapot gingen.
En wat is er dan precies mis met de blokken ?
Klinkt allemaal beetje als Cannondale Nadat ze failliet zijn gegaan kwam men er achter dat er gewoon een paar constructie fouten in het blok zaten waardoor ze allemaal kapot gingen.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Tja, what can I say?
Op papier is de gasgas een superquad, maar in praktijk vertoont de quad hier en daar een foutje...
Ik ga niet tegenspreken dat de gasgas een goede quad is voor iemand met engelengeduld, dikke portemonnee en een gezonde dosis kennis van mekaniek.
Ik voldoe echter aan bitter weinig van deze vereisten dus is de gasgas geen quad voor mij.
Groeten, Bert.
Op papier is de gasgas een superquad, maar in praktijk vertoont de quad hier en daar een foutje...
Ik ga niet tegenspreken dat de gasgas een goede quad is voor iemand met engelengeduld, dikke portemonnee en een gezonde dosis kennis van mekaniek.
Ik voldoe echter aan bitter weinig van deze vereisten dus is de gasgas geen quad voor mij.
Groeten, Bert.