Gemotoriseerde snowboard beboet op strand

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Gemotoriseerde snowboard beboet op strand

Bericht door FOR FUN »

Ene Jan M.is vandaag veroordeeld te Brugge omdat hij met zijn gemotoriseerd snowboard OP HET STRAND van Blankenberge reed zonder papieren.De agenten zijn van mening DAT OOK HET STRAND BESCHOUWD WORDT ALS EEN OPENBARE WEG :? en dat hij voor een gemotoriseerd voertuig een verzekering moet kunnen voorleggen.SNAPPEN jullie deze onzin,ik wel,ik ben met mijn quad met alles in orde van papieren en ga nu zondag eens lekker genieten van een dagje strandrijden a'la Touquet IN Blankenberge.Voor 1 ding ga ik wel oppassen en dat is voor de flitspalen op het strand :lol:
ARM BELGIE.
Enjoy your ride...
Timme
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Timme »

Als een strand wordt beschouwd als openbare weg (en dus ook vice versa, nu het toch gaat om idiotisme), dan mag ik in principe deze zomer op de E17 gaan zonnebaden.
Iemand een idee waar er zich ergens een nudistensnelweg bevind?
:muur:
Onderschriften zijn volstrekt nutteloos!
WHITE Z400
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door WHITE Z400 »

indien het toch een openbare weg is mag er dus vanaf nu ook met de quads op het strand gereden worden :knikduim: :applaus:
White SUZUKI Z400 2006
JAN15-10
Quadrider
Quadrider

Bericht door JAN15-10 »

Nou snap ik pas ,waarom ik hier regelmatig Belgen zie staan te VISSEN langs de SNELWEG . :buig:

Het blijft een GEWELDIG LAND , BELGIË ! :knikduim: :bier:

Jan :bier2:
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

Ja Jan die vissers komen binnenkort hier in Belgie langs de snelweg staan hengelen,NAAR DIE 60€ DIE JULLIE BINNENKORT MOETEN BETALEN om ons GEWELDIG arm landje te spijzen. :lol:
Enjoy your ride...
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

ja davind ik zo gvd dom 60 euro :x dan vind ik dat jullie dat ook moeten betalen :afgestudeerd: als jullie naar hier komen voor wiet :p
2017 raptor 700 SE
Plaats reactie