mooie foto's , dat kan niet anders als plezant geweest zijn , als ik volgende week volldoende tijd vindt en jullie gaan rijden wil ik ook wel eens meerijden
greetz
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
jelle, nu zaterdag gaan we aan de kanten van meensel-kiezegem rijden.
daar is het wel bijlange zo vettig ni maar toch ook plezant.
als ge kunt komt ge maar mee. ik zal in de loop van de week nog wel een toppic openen hier omtrent.
Z400-zot schreef:mooie foto's , dat kan niet anders als plezant geweest zijn , als ik volgende week volldoende tijd vindt en jullie gaan rijden wil ik ook wel eens meerijden
greetz
Z400-zot(tin), als die foto (avatar) den uwe is, dan MOETTE gewoon meekomen
zaterdag meensel-kiezegem , ik ben AANWEZIG ! weet me maar te zeggen waar jullie afspreken , nu weet ik niet of de rest van de groep lawaai kan verdragen , anders steek ik voor de eerste keer men db-killer
ik hoop van jullie iets te horen , greetz
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
Z400-zot schreef:zaterdag meensel-kiezegem , ik ben AANWEZIG ! weet me maar te zeggen waar jullie afspreken , nu weet ik niet of de rest van de groep lawaai kan verdragen , anders steek ik voor de eerste keer men db-killer
ik hoop van jullie iets te horen , greetz
laat je killer maar thuis, dan kunnen we je nog horen, als je ons losrijdt
Binnenkort schieten ze op ons, , of wordt er nog ne ijzeren draad (bijna onzichtbaar) meer gespannen, als er nog veel informatie wordt vrijgegeven, zoals glen zegt, gewoon meekomen