ontwerp programma
-
epix no-fear
- Quad Expert

ontwerp programma
ik ben op zoek naar programma waarmee ik logo's kan ontwerpen.
weet iemand jullie welk programma ik daar het beste voor kan gebruiken?
mvg bart
weet iemand jullie welk programma ik daar het beste voor kan gebruiken?
mvg bart
CustomCoatingsHelvoirt
-
Quad racer
- Quadrider

- Contacteer:
logo's kunt ge best maken in een programma dat met vectors werkt, bijvoorbeeld adobe illustrator...
Photoshop kunt ge sjieke dinges maken, ma als ge dat wil laten drukken of vegroten zit ge soms met problemen. Het beste is een vector bestand: kunt ge vergroten zoveel ge wilt en ge kunt het vooralles gebruiken om te drukken... (vb op truien en dergelijke, of stickers van laten maken ofzo)...
Ik werk in een freelance bureau van vormgevers en overal waar ik kom maken ze logo's in illustrator. Maar andere vectorprogrammas zijn zeker hetzelfde...
Photoshop kunt ge sjieke dinges maken, ma als ge dat wil laten drukken of vegroten zit ge soms met problemen. Het beste is een vector bestand: kunt ge vergroten zoveel ge wilt en ge kunt het vooralles gebruiken om te drukken... (vb op truien en dergelijke, of stickers van laten maken ofzo)...
Ik werk in een freelance bureau van vormgevers en overal waar ik kom maken ze logo's in illustrator. Maar andere vectorprogrammas zijn zeker hetzelfde...
-
Bartje 400
- Quadracer

ik heb photoshop cs 1 Bart , alsk één van dees dagen na jou kom breng ik hem wel mee:)
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Als je precies weet waarvoor je het doet kan je ook wel met PS aan de gang. Zoals bijvoorbeeld die poster van Quad Day moest precies a5, daar maak je dan in PS een bestand van groote a5 aan. En is het voor op een website bijvoorbeeld, kan je ook met PS uit de voeten. maar voor drukwerk gaat dat niet lukken.
ja, gewoon papierdrukken gaat da ook wel, maar idd, gelijk vyrena zegt, als je dan bijvoorbeeld iets op A2 wil, dan moet je meteen da formaat aanmaken maar dan ga je met immens grote bestanden zitten...
Maar voor textiel en dergelijke bedrukking: vector en dus illustrator (bijvoorbeeld)...
Thang er wa van af inderdaad, wa je wil gaan doen.
Maar voor textiel en dergelijke bedrukking: vector en dus illustrator (bijvoorbeeld)...
Thang er wa van af inderdaad, wa je wil gaan doen.