benzinekraan z400
benzinekraan z400
Hey ik ben nieuw hier op dit forum!
Ik heb een probleempje met mijn quad. Het is een Suzuki ltz400... als ik het benzinekraantje op ON zet krijgt de carburator geen benzine. Ik moet dit kraantje altijd op PRI zetten alvorens ik kan rijden. Anders valt de quad stil omdat hij geen benzine krijgt. Ik heb in de handleiding gelezen dat bij de ON stand de carburator alleen benzine krijgt als de motor draait en anders niet en bij PRI krijgt hij constant benzine, dus moet ik dat kraantje altijd dicht zetten na het rijden.
Weet iemand wat het probleem hier kan zijn?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik heb een probleempje met mijn quad. Het is een Suzuki ltz400... als ik het benzinekraantje op ON zet krijgt de carburator geen benzine. Ik moet dit kraantje altijd op PRI zetten alvorens ik kan rijden. Anders valt de quad stil omdat hij geen benzine krijgt. Ik heb in de handleiding gelezen dat bij de ON stand de carburator alleen benzine krijgt als de motor draait en anders niet en bij PRI krijgt hij constant benzine, dus moet ik dat kraantje altijd dicht zetten na het rijden.
Weet iemand wat het probleem hier kan zijn?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Hoe ga ik dan best tewerk? (ben nog maar een beginnerke...) die dikke darm die naar loopt carburator loskoppellen en aan het uiteinde van dat kleine darmpje zuigen en dan zou er benzine uit die dikke darm moeten stromen als ik het goed voor heb.
Kan dit eigenlijk kwaad als ik op deze PRI stand rijd of beter vermijden?
Kan dit eigenlijk kwaad als ik op deze PRI stand rijd of beter vermijden?
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
zit een filter op het kraantje draai die handel eruit en kijk of dit verstopt zit of niet
ben niet zeker maar kijk eens naar het darmpje op uw benzine stop kan ook verstopt zitten of bijna verstopt
ben niet zeker maar kijk eens naar het darmpje op uw benzine stop kan ook verstopt zitten of bijna verstopt
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
de vacuum die van de carb komt?
als het reservoirke van de carb volstaat met benzine en uw kraan staat op ON trek eens de darm af terwijl uw quad draait. En kijk of er dan ook wel naft uit komt uit de leiding. Indien niet dan scheelt er iets aan de carb volgens mij. de quad zal wel nog ff draaien zonder dat dit slangetje erop steekt.
als het reservoirke van de carb volstaat met benzine en uw kraan staat op ON trek eens de darm af terwijl uw quad draait. En kijk of er dan ook wel naft uit komt uit de leiding. Indien niet dan scheelt er iets aan de carb volgens mij. de quad zal wel nog ff draaien zonder dat dit slangetje erop steekt.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Vandaag werkte het plots weer!
Ik heb wat met die darmpjes liggen prullen, komt het daardoor? Ik weet het niet maar ben wel blij dat het terug werkt en hoop dat het zo blijft ook! Als het niet moest blijven marcheren horen jullie het nog wel... Zou het eventueel kunnen dat er een luchtbel ofzo in het darmpje van de benzine zat?
Allen bedankt voor de tips!
Ik heb wat met die darmpjes liggen prullen, komt het daardoor? Ik weet het niet maar ben wel blij dat het terug werkt en hoop dat het zo blijft ook! Als het niet moest blijven marcheren horen jullie het nog wel... Zou het eventueel kunnen dat er een luchtbel ofzo in het darmpje van de benzine zat?
-
Fré
- Quad Expert

misschien heb je het klepje door eraan te zuigen wat gekitteld, en werkt het nu beterdjgil2000 schreef:Vandaag werkte het plots weer!![]()
White LTZ-450 - powered by MSD -