Quad start moeilijk en draait niet mooi

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Silent Hunter
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Silent Hunter »

Controleer het membraan eens,als deze blijven open staan,dan krijg je van deze gekke kuren.Ik zou de carb eraf nemen en reinigen en het membraan controleren.
Trek de luchtfilter eruit en spoel hem uit,test ook eens zonder luchtfilter,of je deze probs nog hebt,indien je luchtfilter ingesmeerd is met olie dan kan je dit ook tegen komen wanneer de quad voor enige tijd aan de kant word gezet.
Giet er ook eens verse bezine in.
Laatst gewijzigd door Silent Hunter op ma 05 feb, 2007 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

Silent Hunter schreef:Controleer de read valve eens,als deze blijven open staan,dan krijg je van deze gekke kuren.Ik zou de carb eraf nemen en reinigen en de read valve controleren.
Trek de luchtfilter eruit en spoel hem uit,test ook eens zonder luchtfilter,of je deze probs nog hebt,indien je luchtfilter ingesmeerd is met olie dan kan je dit ook tegen komen wanneer de quad voor enige tijd aan de kant word gezet.
Giet er ook eens verse bezine in.
Tis 4 takt ;)
jimmy-raptor
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jimmy-raptor »

Je kan ook gewoon even naar je bougie kijken, dat zou ik als eerste doen. Dan weet je meteen of hij te arm of te rijk staat en zo ga je verder :)

gr
Plaats reactie