hallo,
Na lang twijfelen begint het terug te kriebelen om terug een quadje aan te schaffen, ik heb vorig jaar een blasterke gehad maar dat was iets te licht om om de baan de rijden en heb ik dan maar van de hand gedaan.
Nu is mijn oog gevallen op zo nen dsx 650 en ik moet zeggen da is wel een ferm maschien.
Ik heb wel nog een paar vraagjes kwestie van niet weer iets kopen dat ik na 3 maanden beu ben hé
Tis de bedoeling dat dien dsx mijne honda xr600 gaat vervangen. Maar ik heb zo mijn twijfels
over de levensduur van die quad, is die wat onderhoudsvriendelijk? Verbruik, Topsnelheid.
Kzou hem grotendeels op de baan gaan gebruiken maar kheb een beetje schrik om da spel kapot te rijden
aangezien ne quad gene goeie vervanger voor nen enduro(moto ) zou zijn.
Hopelijk zijn er hier wa mensen die mij hier kunnen mee helpen.
groeten jan
baja 650 dsx
-
- Toeschouwer
hallo darkthrone,
een baja DSX is wel een ferm machien idd. topsnelheid zit wel goed denk ik. en valt nog steeds achteraf aan te passen met tandwielen en bandenmaten.
het blok is wel sterk en betrouwbaar, dacht dat die ook 6 vitessen had, 1 minpuntje, geen achteruit. das wel beu as ge ieveranst vast zit.
den dichtste verdeler die bij ons in de buurt zit is op de baan van sint niklaas naar sint pauwels. benny's jetstore of zo iets.
as ge nog vragen hebt, doe maar
een baja DSX is wel een ferm machien idd. topsnelheid zit wel goed denk ik. en valt nog steeds achteraf aan te passen met tandwielen en bandenmaten.
het blok is wel sterk en betrouwbaar, dacht dat die ook 6 vitessen had, 1 minpuntje, geen achteruit. das wel beu as ge ieveranst vast zit.
den dichtste verdeler die bij ons in de buurt zit is op de baan van sint niklaas naar sint pauwels. benny's jetstore of zo iets.
as ge nog vragen hebt, doe maar
Flying Member of °/oo Quad Racing Team
-
- Toeschouwer