ai hier gaan een bult rijders geraakt worden...(inclusief mij )Ralph schreef:Zullen dan waarschijnlijk Yamaha's zijn geweest, Yamaha rijders zijn altijd asociaal
Quad negatief in het nieuws in NL
-
- Quad Master
-
- Quadfanaat
jaja
120 op een veld lijkt me wel ferm overdreven toch, mss met die raptor met r6 motor. Ram eens een koe aan 120. Enjah, de aanpassing van met die fiets naar het werk vergt rijd e
Stunting is my life, mud is the place that I drive & my drinking team has a racing problem!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
het quad imago word er niet beter op zo .
we moeten het met zijn allen netjes houden .,
maar sommige onder ons verknallen het voor ons allen
erg jammer heren en dames quad rijders laten we het netjes houden en voor elkaar niet verknallen .
dan hebben we allemaal een leuke hobby .
en het was inderdaat op de tv.
we moeten het met zijn allen netjes houden .,
maar sommige onder ons verknallen het voor ons allen
erg jammer heren en dames quad rijders laten we het netjes houden en voor elkaar niet verknallen .
dan hebben we allemaal een leuke hobby .
en het was inderdaat op de tv.
never drive faster than your
guardian angel can fly !
raptor rijder erasmus nederland
guardian angel can fly !
raptor rijder erasmus nederland
-
- Quadfanaat
-
- Quadrider
hoi.inderdaad een beetje jammer van deze lui.ze zetten de quad sport weer een een zwart daglicht.hoop al1 dat de mensen niet weer voor eigen rechter gaan spelen.is laatst hier in limburg gebeurd.iemand een draad over een zandpad gespannen en iemand die altijd rustig rijdt op zijn enduro was de dupe.laten we ons verstand gebruiken als we op onze geliefkoosde machines stappen en zorgen dat we niet onze eigen, en andermans ramen in gaan gooien.
mzzzl
mzzzl
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
20-25 man met 120 ? km per uur waar mensen lopen , hey ik ben qua rijden een idioot maar zelfs dat doe ik niet en kan me ook niet voorstellen dat deze mannen het wel deden.
das wel erg straf, tijdens een rit kan je wel eens de 60 halen maar de 120 tijdens een fietspad tour,ik denk van niet.(en zeker niet in een groep waar je rekening met elkaar moet houden)
Maar aangezien een quad snel geluid produceerd, denk aan de klagende buren als je die van jou aan het afstellen bent.
mensen zijn snel onder de indruk van onze machine's he niet vergeten.
plus voor de heren agent , in plaats van in de auto achter een flitser zitten(retespannend!toch ook wel een beroepskeuze he want daar doe je het voor),
is het natuurlijk retespannend als je een keer een ECHTE achtervolging achter ECHTE criminelen aan mag inzetten.
En dan kan je als wilde cowboy natuurlijk niet melden dat de mannen ervandoor gingen met dik 60 km per uur, dus wordt het al gauw het dubbele...
SENSATIE ,SENSATIE,SENSATIE...
Ik geloof nooit dat het zo heftig was als beschreven ...
de ervaringen die we zelf hebben moet genoeg zijn lijkt me om hier "neutraal" tegen aan te kijken ...
Ps-je aan Ralph : eindelijk een verstandige beslissing : YAMAHA (lol)
(puur vooroordeel hoor ik ken nog geen ander merk)
das wel erg straf, tijdens een rit kan je wel eens de 60 halen maar de 120 tijdens een fietspad tour,ik denk van niet.(en zeker niet in een groep waar je rekening met elkaar moet houden)
Maar aangezien een quad snel geluid produceerd, denk aan de klagende buren als je die van jou aan het afstellen bent.
mensen zijn snel onder de indruk van onze machine's he niet vergeten.
plus voor de heren agent , in plaats van in de auto achter een flitser zitten(retespannend!toch ook wel een beroepskeuze he want daar doe je het voor),
is het natuurlijk retespannend als je een keer een ECHTE achtervolging achter ECHTE criminelen aan mag inzetten.
En dan kan je als wilde cowboy natuurlijk niet melden dat de mannen ervandoor gingen met dik 60 km per uur, dus wordt het al gauw het dubbele...
SENSATIE ,SENSATIE,SENSATIE...
Ik geloof nooit dat het zo heftig was als beschreven ...
de ervaringen die we zelf hebben moet genoeg zijn lijkt me om hier "neutraal" tegen aan te kijken ...
Ps-je aan Ralph : eindelijk een verstandige beslissing : YAMAHA (lol)
(puur vooroordeel hoor ik ken nog geen ander merk)
-
- Toeschouwer
Nou Nou zo kan hij wel weer een klopjacht openen vind ik wel erg ver gaan, ze moeten wel eens goed nadenken om wat ze doen want dit is uit den boze dat begrijpt iedereen(behalve zij dan) als we zo doorgaan zal het hier heel vlug afgelopen zijn en dat is nu net wat wij absoluut niet willen
DUS KOMOP ALLEMAAL DENK EERST EENS NA VOOR JE IETS DOET DIT MAG NIET MEER GEBEUREN
en als degenen die dit geflikt hebben hier niet durven te vertellen dat zij het geweest zijn, vind ik ook wel een beetje kinderachtig.
DUS KOMOP ALLEMAAL DENK EERST EENS NA VOOR JE IETS DOET DIT MAG NIET MEER GEBEUREN
en als degenen die dit geflikt hebben hier niet durven te vertellen dat zij het geweest zijn, vind ik ook wel een beetje kinderachtig.
-
- Quadrider
Wedden dat dat weer Brabanders waren ,altijd het zelfde met die lui , boeren ,Toch ?
Volgende week ist weer carnaval , dan zijn we,sorry,ZIJ , weer rustig , ff dan .
Sluiten maar weer ,want geleidelijk aan begint hier iedereen weer te flippen .
Klopjacht enzo
Jan
Volgende week ist weer carnaval , dan zijn we,sorry,ZIJ , weer rustig , ff dan .
Sluiten maar weer ,want geleidelijk aan begint hier iedereen weer te flippen .
Klopjacht enzo
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !