II---->Projext-Z 400<-----II The story continues
heel goede ervaring met reiger. Eens je die veer begrijpt verloopt afstellen vlot en hoef je geen ondersteuning van desbetreffend bedrijf want het is toch in de prijs inbegrepen en weggegooid geld in mijn ogen.
Fre zal mij hierin ook wel volgen.
De beslissing ligt bij je maar denk na voor je iets koopt! !
Fre zal mij hierin ook wel volgen.
De beslissing ligt bij je maar denk na voor je iets koopt! !
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quadrunner
- Contacteer:
@Banshee Goed lezen juist niet
Sg6 ge hebt gelijk, ik heb al alles in de kop gehad reiger technoflex elka intrax fox noem maar op, tis ten slotte veel geld en wil dit graag maar een maal uitgeven.
En ik ga mij ook reigers aanschaffen, ik vind het een zeer aantrekkelijke prijs en aangezien ik geen prof crosser ben zullen ze voor mijn doeleinde zeker voldoende zijn.
Nu nog kijken wie ze het goedkoopste kan leveren
Ben alleen nog aan het dubben of ik ze met of zonder de high en low instelling koop.
@tointje: die komen er ook nog op
Sg6 ge hebt gelijk, ik heb al alles in de kop gehad reiger technoflex elka intrax fox noem maar op, tis ten slotte veel geld en wil dit graag maar een maal uitgeven.
En ik ga mij ook reigers aanschaffen, ik vind het een zeer aantrekkelijke prijs en aangezien ik geen prof crosser ben zullen ze voor mijn doeleinde zeker voldoende zijn.
Ben alleen nog aan het dubben of ik ze met of zonder de high en low instelling koop.
-
- Quad Expert
voor mensen op ons niveautje hoef je helemaal geen assistentie, leren regelen met vallen en opstaan, proberen, foefelen. Desnoods vraag je het even aan een vriend/collega rijder, die zal je ook wel een duwtje in de goede richting geven als je erin slaagt om het helemaal te verknoeien
White LTZ-450 - powered by MSD -
geen slechte keuze reiger, eens ze goed zijn blijven ze goedTwan #33 schreef:@Banshee Goed lezen juist niet