unilli cx 50 opvoeren
-
- Toeschouwer
unilli cx 50 opvoeren
ik heb een standaard unilli cx 50 maar hij gaat me te langzaam wat moet ik allemaal veranderen zodat ie ongeveer 65/70 loopt ? en waar kan ik dit kopen bestellen ?
Kijk anders even naar mijn project,
wat je allemaal met een 50cc quad
kan doen. Misschien steek je er nog
wat van op!
HIER de link: http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=15888
Greetz,
RP
wat je allemaal met een 50cc quad
kan doen. Misschien steek je er nog
wat van op!
HIER de link: http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=15888
Greetz,
RP
Bedankt voor jullie reacties!
weinig moeite moet doen voor rond te draaien?Myth schreef:Ik heb er ook eentje, met een snelle uitlaat. Alleen hij gaat nog steeds maar 35. Volgens mij ligt het aan de compressie. Volgens mij is het niet normaal als je de krukas gewoon zonder al teveel moeite rond kan draaien.. of kan dat gewoon bij 50cc'tjes
Als de carterkap er af is.. en de vario ook, dan zit daarachter de krukas. Die kon ik gewoon ronddraaien.. Ik ga hem binnekort eens helemaal openmaken en de nodige dingen vervangen...
edit: Weet iemand btw wat voor motorblok er in een unilli zit? Ik hoor hier en daar minarelli, zelfde als aerox... Maar die zijn vloeistofgekoeld, die van mij luchtgekoeld. Is er veel verschil tussen deze 2? Ik zoek namelijk exploded views, maar ik kan ze alleen maar vinden voor aerox... met vloeistofgekoeld blok...
edit: Weet iemand btw wat voor motorblok er in een unilli zit? Ik hoor hier en daar minarelli, zelfde als aerox... Maar die zijn vloeistofgekoeld, die van mij luchtgekoeld. Is er veel verschil tussen deze 2? Ik zoek namelijk exploded views, maar ik kan ze alleen maar vinden voor aerox... met vloeistofgekoeld blok...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Myth schreef:Als de carterkap er af is.. en de vario ook, dan zit daarachter de krukas. Die kon ik gewoon ronddraaien.. Ik ga hem binnekort eens helemaal openmaken en de nodige dingen vervangen...
zoek is op yamaha neo's of mbk ovetto. zelfde blok als nitro maar luchtgekoeld
Robby schreef:Myth schreef:Als de carterkap er af is.. en de vario ook, dan zit daarachter de krukas. Die kon ik gewoon ronddraaien.. Ik ga hem binnekort eens helemaal openmaken en de nodige dingen vervangen...
zoek is op yamaha neo's of mbk ovetto. zelfde blok als nitro maar luchtgekoeld
Minarelli KORT blok, ongeveer hetzelfde als Yamaha Sonic maar
de meest spullen passen van een Aerox, behalve de poulies en
de v-snaar. je koppelingshuis is waarschijnlijk 112mm en bij Aerox
107mm maar die kan je ook veranderen.