Hey
Ik ben 2de jaars student HTS autotechniek aan de Hogeschool Rotterdam. Volgend jaar moet ik stage lopen. Om ons goed te kunnen oriënteren voor een stage moeten wij een interview houden met een functionaris uit het beroepenveld.
Ik heb al verschillende bedrijven benaderd maar zonder succes. Zitten hier misschien mensen die werkzaam zijn in de techniek branche (ik dacht het wel ). Het maakt op zich niet uit wat voor bedrijf het is, met qauds / motor / auto / racerij / onderzoek / ontwikkeling enz…..
Wie zou even 5-10 minuutjes tijd hebben om wat korte vragen te beantwoorden over z'n functie/bedrijf (via mail). Ik hoop op een reactie en alvast bedankt!
Info stage autotechniek
- Tegazo
- Quadrider
@ Philip: Maar daar doe je zeker wat klusjes hier en daar, geen grote functie verder
Niemand verder?
Het zou gaan om de volgende punten:
* Een korte organisatiebeschrijving van het bedrijf.
* De verschillende functies binnen het bedrijf welke aansluiten op de opleiding autotechniek.
* Een korte functieomschrijving van een van deze.
* Wat voor essentiële kennis heeft men nodig om goed te kunnen functioneren binnen het bedrijf (opleiding / ervaringen) ?
* Hoe zou ik mij een normale werkdag kunnen voorstellen?
* Eventuele loopbaanmogelijkheden.
* Eventueel de mogelijkheid voor stageplekken voor 3de jaars studenten autotechniek?
Iemand die van zijn bedrijf of baan (op technisch gebied) deze punten voor mij zou kunnen beantwoorden?
Niemand verder?
Het zou gaan om de volgende punten:
* Een korte organisatiebeschrijving van het bedrijf.
* De verschillende functies binnen het bedrijf welke aansluiten op de opleiding autotechniek.
* Een korte functieomschrijving van een van deze.
* Wat voor essentiële kennis heeft men nodig om goed te kunnen functioneren binnen het bedrijf (opleiding / ervaringen) ?
* Hoe zou ik mij een normale werkdag kunnen voorstellen?
* Eventuele loopbaanmogelijkheden.
* Eventueel de mogelijkheid voor stageplekken voor 3de jaars studenten autotechniek?
Iemand die van zijn bedrijf of baan (op technisch gebied) deze punten voor mij zou kunnen beantwoorden?