Daar heb je wel gelijk in, de injector van bijvoorbeeld een 450 motor zou misschien niet genoeg leveren voor een 700. Maar met de injectie van een 700 moet je het toch wel makkelijk redden.
Ralph schreef:Daar heb je wel gelijk in, de injector van bijvoorbeeld een 450 motor zou misschien niet genoeg leveren voor een 700. Maar met de injectie van een 700 moet je het toch wel makkelijk redden.
Dat is nu net waar ik aan twijfel, een 450 is veel hoogtoeriger dan een raptor 700 en de grote van het huis zegt niets/niet veel over de grote van de injector. Het zou wel intressant zijn moesten we het debiet van de injectors weten ... tot dan is het gissen.
de grootte van het huis heeft te maken met de luchtddoorlaat. de injector heeft te maken met het aantal pulsen die hij af kan geven en kan manipuleren. Bijv kan je er een powercommander aanhangen om hem af te stellen samen met een acc.pump feature. Je weet hoe groot het bereik is van een powercommander is. bijna oneindig. Is allemaal electronica. Ik zou persoonlijk gaan voor een groter huis (meer lucht), samen met een powercommander.
Een Powercommander kan, maar zo ver ik weet zijn die er niet met terugkoppeling. Voor mijn gebruik (660 motor in de Rhino) zal de carb van een Raptor/Grizzly 700 wel voldoen, dan wel een Sportsman 700/800. Maar de andere gegadigden zijn een Z400 en een YFZ450 toch?