Ervaringen nokkenassen Yamaha 450?
Ervaringen nokkenassen Yamaha 450?
Ik ben op zoek naar een setje goede nokkenassen voor mijn Yamaha 450 motor.
Heeft er iemand ervaring met de hotcams, crowers of webcams? Ik zoek met name een vermogens winst in de hogere toerenregionen.
iemand ervaring met deze nokkenassen?
Heeft er iemand ervaring met de hotcams, crowers of webcams? Ik zoek met name een vermogens winst in de hogere toerenregionen.
iemand ervaring met deze nokkenassen?
1 cilinder rules
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ik heb set nokkenassen die perfect werkt. Geen problemen met starten, en loopt goed door. Hebben wij altijd gebruikt voor Touquet en PDV. Voor mijn part mag je ze gebruiken en terug geven als ze niet goed zijn naar jouw gedacht. Mail mij op info@planetquad.be
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
je hebt mailNo Limit YFZ schreef:Ik heb set nokkenassen die perfect werkt. Geen problemen met starten, en loopt goed door. Hebben wij altijd gebruikt voor Touquet en PDV. Voor mijn part mag je ze gebruiken en terug geven als ze niet goed zijn naar jouw gedacht. Mail mij op info@planetquad.be
1 cilinder rules
Ik heb zelf een wr450 blok, 13.5 wiseco, ronwoods compleet uitlaat systeem, 41 FCR flatslide. De cilinderkop moet nog geflowed worden (idee?). Ik zat zelf aan de +5 van webs te denken. Maar dit is dus een set, in tegenstelling tot de gen3 die alleen een inlaat nok leverd.ronnieb schreef:Heb zelf een setje webbs 187 2,5 erin zitten, tuft er lekker op door.
Maar dan zit er ook een WR krukas in, VR 13/1 zuiger, kop aangepast, feulcustom inlaat systeem, carburateur vergroot naar 42mm inc dasa ring.
De rinaldi nok, heb je daar ook specificaties van? Dit is toch een standaard yamaha racing part? Wat kost een setje?
Dat nokkenassen niet goedkoop zijn ben ik inmiddels wel achter. Alleen de hotcams zijn goedkoop, maar daar zijn de meningen erg over verdeeld en die wil ik dus eigenlijk ook niet hebben.
1 cilinder rules
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Wat betreft flowen en testen kan ik zeker http://www.wim-motors.com/ aanraden. Het blok waarmee Henk Knuiman mee Dakar gereden komt ook van daar. Is heel ervaren en doet het met liefde voor het vak. Alleen tijd is soms een probleem, zeker eens het baanmoto seizoen eraan komt.
Heb destijds kop van mijn yfz laten doen en had merkelijk veel meer power onderin voor kopstart en power bij het uitkomen van de bocht.
Heb destijds kop van mijn yfz laten doen en had merkelijk veel meer power onderin voor kopstart en power bij het uitkomen van de bocht.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Kan ik niet echt zeggen, je moet hem eens bellen.