Mijn Ducati werd de bocht ook roodgloeiend op de testbank,en op de straat ook bij volgas ,ik denk niet dat je zo hard reed met de quad toch?lijkt me een arm mengsel misschien?
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
heb jij ne powercommander? Zou nodig zijn als je andere uitlaat neemt. Hij zou iets te weinig benzine krijgen met andere uitlaat. (bron: Raptor 700 forum van de VS)
hey
ik heb dit ook als ik hem een tijdje flink doorjaag dan is mijn uitlaatbocht ook roodgloeiend
en die van mij is motorisch nog standaard dus daat kan het niet aan liggen dus lijkt mij vrij normaal
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
mikebike schreef:Is denk ik ook normaal,maar wanneer kan je op de openbare weg nu het gas zolang open houden dat de bocht licht geeft in het donker?
Als ik van men werk kom moet een lang stuk naast het kanaal rijden, geen zijstraten en geen huizen in de buurt die last kunnen hebben van lawaai. Daar durf ik al eens volgas gaan, moest zo plezant maar niet zijn. het is daar dan ook dat ik die hoeregloed heb aan men voorbochten.
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
die van mij staat goed afgesteld en heeft dat alleen onder volle belasting, en dan nog niet veel, bij stationair gloeit ie niet.(yfz450)
ligt aan onderste circuit, staat dan iets te arm, mengsel schroef iets uitdraaien en/of andere stationair sproeier proberen.