Sorry gij kijkt wel naar de verkeerde armen. En ge moet niet enkel de armen rekenen maar ook dat ge langere remleidingen nodig hebt, aangepaste schokdempers en ik neem er de Chromoly Racing Tie Rods With Heim Rod Ends bij + brake line clamps.
Enne... van de slechtere kwaliteit ? Dit materiaal wordt ook in de vliegtuig technology gebruikt.
Ok soit nog eens opnieuw gerekend en inderdaad een klein foutje gemaakt, maar kom toch in totaal met de shipping ( zwaarder pakket ) op 950 €.
Trouwens als ge nog eens leest ziet ge dat het de bedoeling is om een FAT BOY te maken voor de baan. Om op het parcours te razen gebruikt hij mijn 660 wel.
Maar iedereen zijn oordeel en mening. Ik weet gerust waar ik mee bezig ben hoor. Ik denk trouwens dat ieder zijn quad naar zijn eigen smaak en behoeftes moet maken.
Ik zie hier op het forum ook verscheidene quads waar ik MIJN meing over heb, maar dat is natuurlijk ook MIJN mening hé
Ben eens benieuwd wat het spul dat ik hierboven gepost heb in België kost ! Ik wil het niet weten, alleen al voor de a armen zie ik op verscheidene websites 700 € staan. En ik ben er zeker van dat die qua kwaliteit niet altijd beter zijn.
Nog even ter verduidelijking : DIT IS GEEN QUAD VOOR PARCOURS.
Trouwens nog zo een voorbeeld gezien gisteren. Voor de simpele Yoschimura einddemper betaald ge hier in België 557 €. Terwijl we de hele uitlaatlijn in comp serie voor 407 € hebben. Dat verschil is anders ook niet mis.
Maar no offence, ieder zijn eigen mening en eigen budget.
Trouwens met levenslange garantie zonder vragen stellen denk ik echt niet dat dit minderwaardig materiaal is. Altijd eerst alles GOED lezen.