Raptor 660 niet goed afgesteld?
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Raptor 660 niet goed afgesteld?
Beste Quadmaniacs,
kan iemand mij hulp bieden bij het volgende,
mijn Raptor 660 spec. edition 2005 houdt in terwijl hij eerst goed heeft gereden.
hij start perfect en loopt goed, maar zodra ik gas geef lijkt het dat hij teveel lucht krijgt en te weinig benzine.Uit de uitlaat klapt hij dan enorm.Ook is het zo dat mijn reverse lampje gaat branden.
Ik heb een soortgelijk probleem al eens meegemaakt, toen waren mijn intakes verrot deze heb ik vervangen met nieuwe en daarna reed ie weer perfect.
Carburateur heb ik al eens uit elkaar gehaald en schoon gemaakt maar helaas zonder resultaat.
Mocht iemand een oplossing weten of een suggestie hebben wat ik moet doen hoor ik het graag.
klopt het dat als je een foutmelding hebt ergens in de machine dat je reverse lampje gaat branden?
alvast bedankt
ps ben ook op zoek naar gebruikte low profile straat achterbanden en velgen voor de Raptor 660
kan iemand mij hulp bieden bij het volgende,
mijn Raptor 660 spec. edition 2005 houdt in terwijl hij eerst goed heeft gereden.
hij start perfect en loopt goed, maar zodra ik gas geef lijkt het dat hij teveel lucht krijgt en te weinig benzine.Uit de uitlaat klapt hij dan enorm.Ook is het zo dat mijn reverse lampje gaat branden.
Ik heb een soortgelijk probleem al eens meegemaakt, toen waren mijn intakes verrot deze heb ik vervangen met nieuwe en daarna reed ie weer perfect.
Carburateur heb ik al eens uit elkaar gehaald en schoon gemaakt maar helaas zonder resultaat.
Mocht iemand een oplossing weten of een suggestie hebben wat ik moet doen hoor ik het graag.
klopt het dat als je een foutmelding hebt ergens in de machine dat je reverse lampje gaat branden?
alvast bedankt
ps ben ook op zoek naar gebruikte low profile straat achterbanden en velgen voor de Raptor 660
Yamaha Raptor 660 2005 special edition
Subaru Impreza 2004 WRX Turbo
Chrome + Polish + design airbrush painting + all tuning parts + tires / montage.
www.quickandbrightperformance.nl
Chrome + Polish + design airbrush painting + all tuning parts + tires / montage.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hallo,
Het ziet ernaar uit dat het contactje van de achteruitversnelling niet zo goed meer werkt.
Misschien even controleren.
Groeten, Bert.
Het ziet ernaar uit dat het contactje van de achteruitversnelling niet zo goed meer werkt.
Misschien even controleren.
Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
bedankt voor je reactie,
maar is dat dan het hele probleem?
alleen mijn schakelaar van mijn achteruit, draait ie dan ook niet goed?
maar is dat dan het hele probleem?
alleen mijn schakelaar van mijn achteruit, draait ie dan ook niet goed?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hallo,
Als ik het goed voor heb wordt het toerental begrensd als je in achteruitverselling schakelt.
Meestal rijd je geen volgas achteruit.
Zou dus kunnen dat de ontsteking eigenaardig doet als je volgas vooruit rijdt terwijl de cdi denkt dat je in achteruit zit...
Ik zeg maar wat ik denk hoor...
Groeten, Bert.
Als ik het goed voor heb wordt het toerental begrensd als je in achteruitverselling schakelt.
Meestal rijd je geen volgas achteruit.
Zou dus kunnen dat de ontsteking eigenaardig doet als je volgas vooruit rijdt terwijl de cdi denkt dat je in achteruit zit...
Ik zeg maar wat ik denk hoor...
Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
ok we gaan vanavond gelijk even kijken, kijk hier post je een topic voor.
dankje voor het meedenken en ik laat het jullie weten.
dankje voor het meedenken en ik laat het jullie weten.
Heb ik ook gehad met me raptor 660. Draad van de achteruit versnellig zat toen knel onder de achterbrug, als ik dan volgas ga kwam die knel te zitten en ging de toeren begrenzer aan van ze achteruit.
Dus kijk effe of de kabel vrij loopt zit bij je versnellingspook richting de achterkant van je blok.
Dus kijk effe of de kabel vrij loopt zit bij je versnellingspook richting de achterkant van je blok.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
jaja het lijkt erop dat we de fout gevonden hebben,
weer een topic werkplaats opgelost met hulp van jullie.
Het probleem was de kabel vanuit de koppelingshendel, hier zat een breuk in waardoor er waarschijnlijk een verkeerd signaal werd afgegeven.
Ik constateer nu ook dat ie niet meer naar voren loopt met koppeling in (1e versnelling).
Ik ben jullie zeer dankbaar voor het meedenken en uiteindelijk oplossen van het probleem.
Ik ben nog niet 100% overtuigd, maar heb vertrouwen dat het nu goed zit, ff een nieuwe kabel bestellen bij de echte expert Ralph www.quadtuning.nl en we zijn weer in motion.
Ik ga morgen een stuk rijden en hou jullie op de hoogte.
weer een topic werkplaats opgelost met hulp van jullie.
Het probleem was de kabel vanuit de koppelingshendel, hier zat een breuk in waardoor er waarschijnlijk een verkeerd signaal werd afgegeven.
Ik constateer nu ook dat ie niet meer naar voren loopt met koppeling in (1e versnelling).
Ik ben jullie zeer dankbaar voor het meedenken en uiteindelijk oplossen van het probleem.
Ik ben nog niet 100% overtuigd, maar heb vertrouwen dat het nu goed zit, ff een nieuwe kabel bestellen bij de echte expert Ralph www.quadtuning.nl en we zijn weer in motion.
Ik ga morgen een stuk rijden en hou jullie op de hoogte.