Verlichting probleem !

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Honda power
Toeschouwer
Toeschouwer

Verlichting probleem !

Bericht door Honda power »

Mijn lampen van m'n 400ex springen steeds :x , heeft iemand hier nogal last van gehad met z'n quad?
Heeft iemand hier dan ook een oplossing voor, of nuttige tips om dit probleem op te lossen :idea: ?

den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Ik had hetzelfde probleem met mijn Z-400. :?
Ik heb alles geprobeert ,zelfs LED lampen, maar sprongen steeds terug opnieuw. :duimlaag:
Nu heb ik er een lampje insteken dat iets zwaarder is (ik weet niet meer welke wattage het is)en nu is mijn probleem voorlopig opgelost!(toch al 1200 km)
Als je wil zal ik er dit weekend is naar kijken (als ik het niet vergeet tenminste)
Ik heb dit lampje gekocht in een motorzaak in de buurt en tot hiertoe nog geen probleem mee gehad
Grtz Dirk :bier:

Toegevoegd na 59 seconden:

Ik spreek hier wel over het achterlicht natuurlijk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Probleem met de voltage regulator denk ik, die zou het normaal netjes op 12 volt moeten houden.
Honda power
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Honda power »

@ den dj, tis bij mij ook voor 90% mijn achterlicht dat steeds stuk gaat.

Probleem is da het lampje een dubbelpolig 12v 5w/21w en k weet niet of ge daar een zwaarder in kunt krijgen? Had al gedacht van er 24v lampje in te steken, dan geeft het wel wa minder licht maar dan gaat het toch niet zo snel stuk.( Heb da op m'n remorque ook gedaan in de zijlichtjes, en sinsdien nog geen enkel stuk gehad ! ) Denk dat ik op +/- 500km rijden al zeker 6a7 lampjes heb vervangen van achter! :verymad:

@ Ralph , da is ook een mogelijkheid natuurlijk! :idea:
Ga morgen eerst en vooral eens meten !

Bedankt mannen !
:duimhoog:
Ik hou jullie op de hoogte , hoe het verder gaat .
Plaats reactie