###BLACK 350 R STREETMACHINE###
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
@ el_ die helm is erook met kawasaki groen met zwart vizier
ik vind ze helemaal geweldig, 279,- euro en ook nog direct zo'n systeem helm das wel handig..
Robert
Toegevoegd na 10 minuten:
deze zal ook mooi zijn kevin, http://www.lazerhelmets.com/site/en/mot ... t=0&item=4
ik vind ze helemaal geweldig, 279,- euro en ook nog direct zo'n systeem helm das wel handig..
Robert
Toegevoegd na 10 minuten:
deze zal ook mooi zijn kevin, http://www.lazerhelmets.com/site/en/mot ... t=0&item=4
Pinball
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
@ Robert
Sorry man had de link niet bekeken. Is inderdaad een mooie helm, maar die Kevin gekozen heeft is ook niet mis en helemaal niet zo duur.
Beetje naar de beurs kijken want de modificaties volgen mekaar wat rap op.
Toegevoegd na 55 minuten:
Juist nog een bestelling gedaan.
Volledige set body protection. Dus skidplate voor de volledige onderkant en voor de A armen
Dus als alles er is zijn we weer volop aan het verbouwen.
Dan is het stilletjes aan weer tijd om al de spullen die ik besteld had en hier heb liggen te monteren om mijn RAM. Want daar ga ik ook nog eens mijn handen mee vol hebben. Stainless steel grill, stainless steel side bars, stainless steel spiegelkappen en de dikke wielen er terug op zetten .
En dan na lang uitstel de 660 ook eens aanpakken. Ja ja nog werk genoeg voor de boeg.
Maar ja ik help Kevin, en hij helpt mij hé.
Mooie deal
Sorry man had de link niet bekeken. Is inderdaad een mooie helm, maar die Kevin gekozen heeft is ook niet mis en helemaal niet zo duur.
Beetje naar de beurs kijken want de modificaties volgen mekaar wat rap op.
Toegevoegd na 55 minuten:
Juist nog een bestelling gedaan.
Volledige set body protection. Dus skidplate voor de volledige onderkant en voor de A armen
Dus als alles er is zijn we weer volop aan het verbouwen.
Dan is het stilletjes aan weer tijd om al de spullen die ik besteld had en hier heb liggen te monteren om mijn RAM. Want daar ga ik ook nog eens mijn handen mee vol hebben. Stainless steel grill, stainless steel side bars, stainless steel spiegelkappen en de dikke wielen er terug op zetten .
En dan na lang uitstel de 660 ook eens aanpakken. Ja ja nog werk genoeg voor de boeg.
Maar ja ik help Kevin, en hij helpt mij hé.
Mooie deal
-
- Quadverslaafde