Duncan racing quad 05'
Duncan racing quad 05'
Een kennis van mij heeft het geluk gehad deze quad te kunnen kopen,
uiteraard heb ik er meteen foto's van genomen:
uiteraard heb ik er meteen foto's van genomen:
-
- Toeschouwer
Re: Duncan racing quad 05'
wooow dat is een van de mooiste banshee's die ik tot nu toe gezien heb.
is dat een standaart banshee frame?
wel mooi met die protrax armen en de hele meut erop
is dat een standaart banshee frame?
wel mooi met die protrax armen en de hele meut erop
-
- Toeschouwer
Re: Duncan racing quad 05'
zou het kunnen zijn dat dat een hybrid frame is?
van welk merk dat dat frame eigelijk? en zou je aan fotos kunne komen waarbij hij zonder kappen staat?
als ik zo naar die voorkant kijk lijkt dat wel een banshee frame met 250r geometrie
van welk merk dat dat frame eigelijk? en zou je aan fotos kunne komen waarbij hij zonder kappen staat?
als ik zo naar die voorkant kijk lijkt dat wel een banshee frame met 250r geometrie
-
- Quadverslaafde
Dat ding is een Leager pro trax frame met bijbehorende armen en swingarm, en ik hoop niet dat je kennis er een berg geld voor neergelegd heb want, je kan eerst nog eens dat blok reviseren en alles goed nakijken. Want die machine heeft PdV gereden en dat staat gelijk aan een jaar crossen op wedstrijdniveau voor quads. Dus succes met de verbouw.
Dit neemt niet weg dat het een zeer mooie speciale machine is.
Dit neemt niet weg dat het een zeer mooie speciale machine is.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Is idd de PDV quad van het ATV World team van 2005. Is echt topmateriaal met alleen beste van het beste.
Motor zal wel reeds al revisie gekregen hebben denk ik na PDV. Met zo'n Banshee blok kan ook minder fout gaan dan met 4 takt blok zoals yfz.
En die PDV moet je nu ook niet overdrijven. Wij hebben W-tec in het team die 120 uur op teller heeft in net geen jaar tijd en heeft Tarrega 12h, Bastogne 9h, Tierache 10h, Pont-de-Vaux 12h, Touquet 3h, Loon Plage, Fort Mahon, Hossegor en nog wat andere wedstrijden gereden. Heeft in al die tijd geen enkele grondige revisie moeten hebben qua frame, enkel nieuwe achter carrier met lager gestoken en wat slijtage onderdelen zoals kettinglopers, tandwielen,...
Motor zal wel reeds al revisie gekregen hebben denk ik na PDV. Met zo'n Banshee blok kan ook minder fout gaan dan met 4 takt blok zoals yfz.
En die PDV moet je nu ook niet overdrijven. Wij hebben W-tec in het team die 120 uur op teller heeft in net geen jaar tijd en heeft Tarrega 12h, Bastogne 9h, Tierache 10h, Pont-de-Vaux 12h, Touquet 3h, Loon Plage, Fort Mahon, Hossegor en nog wat andere wedstrijden gereden. Heeft in al die tijd geen enkele grondige revisie moeten hebben qua frame, enkel nieuwe achter carrier met lager gestoken en wat slijtage onderdelen zoals kettinglopers, tandwielen,...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
banchee
amai amai
wat een investering.
echt een bom.da ding da vlamt zenne,ik heb een jaar of 8 geleden op zo 1 gereden destijds nog van richard cole.
hier krijg je lange vingers van hoor da blijft gaan
echt pro materiaal
succes ermee
wat een investering.
echt een bom.da ding da vlamt zenne,ik heb een jaar of 8 geleden op zo 1 gereden destijds nog van richard cole.
hier krijg je lange vingers van hoor da blijft gaan
echt pro materiaal
succes ermee
sponsered by
chape- en vloerwerken Haesendonckx&Zoon--www.reytec.be--NO FEAR--groep Van Laer--D'Holda--Denicole oils-Attach--...
chape- en vloerwerken Haesendonckx&Zoon--www.reytec.be--NO FEAR--groep Van Laer--D'Holda--Denicole oils-Attach--...
-
- Quadverslaafde