raptor 660
raptor 660
hallo,
ik zou graag eens weten wat het originele koppel en pk is van een raptor 660..
en ook hoeveel dit zou schelen met een rino uitlaat en twin air luchtfilter en carbu.
mvg
ik zou graag eens weten wat het originele koppel en pk is van een raptor 660..
en ook hoeveel dit zou schelen met een rino uitlaat en twin air luchtfilter en carbu.
mvg
Als je mijn uitlaat, filter en dynokit koopt heb je tegen de 50 pk op het achterwiel, koppel weet ik niet.
Steigert die nog in ze 4.
Steigert die nog in ze 4.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Het is in Goes gemeten op de testbank, dus achterwiel pk's.
Hij had al heleboel raptor 660 gedaan en ook standaard. Die zaten rond de 38 pk.
Ook meerdere met andere uitlaat en filter maar kwamen rond de 42 pk.
Mijne had rond de 48,6 dacht ik, uitdraai heb ik niet maar staat allemaal in de computer bij hem.
Standaard raptor komt niet omhoog in ze 3 of 4. Miss net aan in ze 3 maar dan moet je al leunen of trekken.
Bank in Goes klopt, dat wist die heel zeker.
CT racing uitlaat is gewoon een van de beste en dan nog open luchtfilter erbij. Trok echt ineens gruwelijk hard op met deze spullen erop.
Ik heb het te koop dus ik lieg er echt niet over hoor. Want als iemand anders het koopt en het klopt niet heb ik de boel belazerd. Zo ben ik niet.
Hij had al heleboel raptor 660 gedaan en ook standaard. Die zaten rond de 38 pk.
Ook meerdere met andere uitlaat en filter maar kwamen rond de 42 pk.
Mijne had rond de 48,6 dacht ik, uitdraai heb ik niet maar staat allemaal in de computer bij hem.
Standaard raptor komt niet omhoog in ze 3 of 4. Miss net aan in ze 3 maar dan moet je al leunen of trekken.
Bank in Goes klopt, dat wist die heel zeker.
CT racing uitlaat is gewoon een van de beste en dan nog open luchtfilter erbij. Trok echt ineens gruwelijk hard op met deze spullen erop.
Ik heb het te koop dus ik lieg er echt niet over hoor. Want als iemand anders het koopt en het klopt niet heb ik de boel belazerd. Zo ben ik niet.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
-
Blaster-boy
- Quadracer

ik denk dat jij dan belazerd bent ...
50pk daar kom je niet aan met die mods die jij hebt
denk dan maar aan een 680cc kit met carbu en die dingen
50pk daar kom je niet aan met die mods die jij hebt
denk dan maar aan een 680cc kit met carbu en die dingen
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Nou ben zeker niet belazerd jonge.
Staan motoren op vanuit de fabriek standaard en kloppen met de gegevens de ze vanuit de fabriek gaven.
CT racing zelf test ze ook op het achterwiel die kwamen nog net op iets meer uit.
Vertanding was helemaal standaard en kon het gas in ze 2e versnelling maar licht aan raken of hij schoot omhoog.
Was niks meer te vergelijken met een standaard raptor hij was vele male sneller geworden.
Niemand hier heeft ervaring met een ct racing pijp dus kan niemand erover mee praten. Maar hij geeft meer vermogen dan een yoshimura uitlaat. Zat testen over gezien.
Volgende die hem koopt van me zal het gauw genoeg merken en andere hou ik hem zelf misschien neem ik wel weer een raptor en dan wil ik wel eens sprinten tegen iemand met een andere raptor of nog een keer op de testbank en grafiek laten zien.
Staan motoren op vanuit de fabriek standaard en kloppen met de gegevens de ze vanuit de fabriek gaven.
CT racing zelf test ze ook op het achterwiel die kwamen nog net op iets meer uit.
Vertanding was helemaal standaard en kon het gas in ze 2e versnelling maar licht aan raken of hij schoot omhoog.
Was niks meer te vergelijken met een standaard raptor hij was vele male sneller geworden.
Niemand hier heeft ervaring met een ct racing pijp dus kan niemand erover mee praten. Maar hij geeft meer vermogen dan een yoshimura uitlaat. Zat testen over gezien.
Volgende die hem koopt van me zal het gauw genoeg merken en andere hou ik hem zelf misschien neem ik wel weer een raptor en dan wil ik wel eens sprinten tegen iemand met een andere raptor of nog een keer op de testbank en grafiek laten zien.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Hoe dan ook, die 50pk op de achteras lijkt mij toch wat overdreven, zeker met enkel uitlaat en rejetten. Doe daarbij nog eens een Hotcams stage2 met een hogedrukzuiger en dan zit je wel rond de 50pk. Vraag eens of je die dyno grafiek mag hebben, dan kan je die hier misschien eens posten.
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Zo'n 10 pk meer als standaard door uitlaat, filter en dynokit.
Door KN filter en luchtfilter deksel eraf kwam er al ongeveer 3 pk bij.
Zal effe emailen en vragen om de grafieken.
Dit is de grafiek van ct racing zelf:

Staat ook iets bij van dat het een calafornisch model is en daar hebben ze dan maar 32 pk standaard, hier in europa 38 pk, maar met de uitlaat en filter aanpassing komen beide modellen hetzelfde uit.
Toegevoegd na 96 uur 55 minuten:
Dit was een van mijn grafieken van de testbank in Goes.
Dacht dat ik meer vermogen had, omdat ik daarna toch maar besloot om de luchtfilterdeksel eraf te laten, maar weet niet meer zeker.
Die daling in de grafiek komt door de versleten koppeling, omdat het gas effe dicht moest anders bleef die slippen.

Door KN filter en luchtfilter deksel eraf kwam er al ongeveer 3 pk bij.
Zal effe emailen en vragen om de grafieken.
Dit is de grafiek van ct racing zelf:

Staat ook iets bij van dat het een calafornisch model is en daar hebben ze dan maar 32 pk standaard, hier in europa 38 pk, maar met de uitlaat en filter aanpassing komen beide modellen hetzelfde uit.
Toegevoegd na 96 uur 55 minuten:
Dit was een van mijn grafieken van de testbank in Goes.
Dacht dat ik meer vermogen had, omdat ik daarna toch maar besloot om de luchtfilterdeksel eraf te laten, maar weet niet meer zeker.
Die daling in de grafiek komt door de versleten koppeling, omdat het gas effe dicht moest anders bleef die slippen.

Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk