is er hier iemand die daar antwoord op heeft
andere carb plaatsen
andere carb plaatsen
ik heb al een paar keer de vraag gehad: of er een keihin CRF carb (zeg maar yfz 450 style) op een kawa/suzuki 400 past
never drive faster then your angel can fly
Je hebt 2 verschillende FCR's. Je hebt ze met een schuine gas schuif en met een rechtop staande gasschuif. Die met de rechtopstaande is de nieuwste versie, deze is iets korter als de andere, maar tevens ook bijna 2 keer zo breedt.
Voor een Z400 zou je denk ik het beste kunnen gaan voor een 37mm. En als je big-bore hebt 39mm.
Voor een Z400 zou je denk ik het beste kunnen gaan voor een 37mm. En als je big-bore hebt 39mm.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
Fré
- Quad Expert

ik weet niet wat je referenties zijn sloot, maar de mijne raden 39mm op standard bore aan.SlOoT schreef:Je hebt 2 verschillende FCR's. Je hebt ze met een schuine gas schuif en met een rechtop staande gasschuif. Die met de rechtopstaande is de nieuwste versie, deze is iets korter als de andere, maar tevens ook bijna 2 keer zo breedt.
z400 tps is niet te gebruiken met fcr.
White LTZ-450 - powered by MSD -
Ik kreeg hem niet afgesteld.
Heb nooit geweten of het aan de carb lag of aan mijn instellingen.
Het past allemaal maar net, het is een heel gekloot om hem erin te krijgen (te weinig ruimte) en als alles elke keer los moet om af te stellen dan ben je er snel moe aan.
Als ik gas gaf dan liep de quad als de brandweer, het scheelt echt heel erg veel in performance.
Maar ik kreeg hem niet stationair afgesteld.
Idd in Amerika rijden ze er allemaal mee, dus het moet gewoon kunnen.
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... 75&start=0
Mijn lijdensweg, ter info
Heb nooit geweten of het aan de carb lag of aan mijn instellingen.
Het past allemaal maar net, het is een heel gekloot om hem erin te krijgen (te weinig ruimte) en als alles elke keer los moet om af te stellen dan ben je er snel moe aan.
Als ik gas gaf dan liep de quad als de brandweer, het scheelt echt heel erg veel in performance.
Maar ik kreeg hem niet stationair afgesteld.
Idd in Amerika rijden ze er allemaal mee, dus het moet gewoon kunnen.
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... 75&start=0
Mijn lijdensweg, ter info
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"