Ik heb een 'probleem' met mijn barossa, ik was mijn barossa net een onderhoudsbeurt aan het geven en toen merkte ik dat er achter tussen de achteras en de remschijf speling zit. Weet iemand misschien de oplossing? bedankt alvast!
oke echt bedankt voor deze snelle antwoorden! ga zo ff kijken of het misschien alleen horizontaal is als het ook verticaal is moet ik dan lagers vervangen ofzo?
ben net dus wezen kijken maar hij heeft verticaal ook een beetje speling ik denk dat het sowieso niet slecht is om die moeren ff na te lopen ofwel? maar wat moet ik dan doen om die verticale speling eraf te te krijgen? het is echt heel minimaal hoor maar ik wil mijn quad 100% hebben
Laatst gewijzigd door spoor! op zo 25 feb, 2007 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
ben net weer wezen kijken maar op de as zelf zit helemaal geen speling het is echt de remhub en de schijf natuurlijk. Op de schijf zit zelfs meer speling dan op de hub zelf
maar bij het stukje waar de as over gaat in de remhub zal ik maar ff zeggen zit het ook niet zoals het hoort te zitten ofwel? of zou dat ook allemaal opgelost zijn als ik die moeren in draai wederdom bedankt alvast!
ik ben er net dus ff mee bezig geweest maar tevergeefs , ik heb die 2 moeren aangedraait maar nog steeds best wel een beetje speling zijn er misschien meer mensen die hier last van hebben? Ik begrijp ook echt niet hoe ik die speling er af zou moeten krijgen ik zie zo ook geen lagers zitten die versleten kunnen zijn? bedankt weer