Kijk maar eens naar die eerste foto, een ketting moet rondom het tandwiel lopen, en deze hangt onderaan al van het tandwiel af. Waar is een kunstof ketting geleider? Hoort die niet op het frame te zitten? Bij die ketting hangen zoveel kapjes dat ik amper kan zien waar je het los moet draaien.
ben er wel achtergekomen. achterdoor bij het frame zit een rol. daarover gaat normaal de ketting. nu heb ik hem er weer overheen gelegd want hij was eraf. Maar hij blijft nog steeds hangen.
Maar aan de andere kant van het moertje zit meschien ook nog een moertje dus net echter dat zwarte plaatje!
zo ja dan draai je die een stuk los en dan draai je die bij de blauwe pijl aan
mischien kettting ook in smeren. gaat je slijtage iets omlaag.
als je de blauwe moertjes helemaal aan gedraaid heb en je ketting staat nog slap (lijkt me niet) dan moet je er een brak (stuktje ketting) tussen uit halen.
Nee aandriaaien tot je ketting gespannen staat. Niet te strak want door je veerweg word da afstand tussen je tandwielen klein beetje groteren als hij dan te strak staat kan je ketting breken
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true