Aankoop quad --> Yamaha Blaster
Aankoop quad --> Yamaha Blaster
Hallo allemaal
Ik ben nieuw op het forum en heb nog geen quad.
Maar ik ben wel al langer gebeten door de microbe om te gaan cruisen in de modder en onverharde wegen op te zoeken.
Nu zou ik graag een toestel aankopen, om het eens effe te proberen, maar ik vrees ervoor dat er niet daarbij zal blijven
Nu heb ik mij al wat door het forum geploegd en heb ik ondervonden dat de Yamaha Blaster de meest gebruikte quad is als beginner.
Mijn bedoeling ermee is om vooral op het gemak wat rond te trekken, en natuurlijk hier in de regio de onverharde en modderige wegen op te zoeken
Niet echt de bedoeling om te racen dus en echt snelheid uit het toestel te halen.
Eerder de vrijheid ervan benutten.
Is het correct dat een Blaster wel degelijk een quad is die heel wat kilometers aankan, zonder dat er een sleutel op hoeft te staan?
Of zouden jullie mij een andere merk of type aanraden?
Alvast bedankt voor jullie oprechte meningen en mij te helpen in de zoektocht.
Mvg
Ik ben nieuw op het forum en heb nog geen quad.
Maar ik ben wel al langer gebeten door de microbe om te gaan cruisen in de modder en onverharde wegen op te zoeken.
Nu zou ik graag een toestel aankopen, om het eens effe te proberen, maar ik vrees ervoor dat er niet daarbij zal blijven
Nu heb ik mij al wat door het forum geploegd en heb ik ondervonden dat de Yamaha Blaster de meest gebruikte quad is als beginner.
Mijn bedoeling ermee is om vooral op het gemak wat rond te trekken, en natuurlijk hier in de regio de onverharde en modderige wegen op te zoeken
Niet echt de bedoeling om te racen dus en echt snelheid uit het toestel te halen.
Eerder de vrijheid ervan benutten.
Is het correct dat een Blaster wel degelijk een quad is die heel wat kilometers aankan, zonder dat er een sleutel op hoeft te staan?
Of zouden jullie mij een andere merk of type aanraden?
Alvast bedankt voor jullie oprechte meningen en mij te helpen in de zoektocht.
Mvg
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Alvast bedankt voor jullie snelle reacties, is hier echt een zalig forum.
Ik denk dat ik beetje misleidende tip gegeven heb.
De hoofdbedoeling is feitelijk onverharde wegen, verharde wegen om ernaartoe te kunnen rijden, en als ik een modderpoeltje zie, zou ik het wel niet laten om er eens mijn achterwiel in te placeren
Ik hoor idd van verschillende hoeken dat een Blaster niet zoveel onderhoud nodig heeft, je moet hem natuurlijk verzorgen na een deftige rit, en dat de motor en het kader oersterk is. Zeker voor wat ik hem zou gebruiken. Kunnen jullie dit bevestigen of eerder niet?
Ik heb namelijk een Blaster op het oog van eind 2005, volledig met homologatiekit en papieren, voor +- 2400€
Volgens mij is dit een redelijk prijs of niet?
Mvg
Ik denk dat ik beetje misleidende tip gegeven heb.
De hoofdbedoeling is feitelijk onverharde wegen, verharde wegen om ernaartoe te kunnen rijden, en als ik een modderpoeltje zie, zou ik het wel niet laten om er eens mijn achterwiel in te placeren
Ik hoor idd van verschillende hoeken dat een Blaster niet zoveel onderhoud nodig heeft, je moet hem natuurlijk verzorgen na een deftige rit, en dat de motor en het kader oersterk is. Zeker voor wat ik hem zou gebruiken. Kunnen jullie dit bevestigen of eerder niet?
Ik heb namelijk een Blaster op het oog van eind 2005, volledig met homologatiekit en papieren, voor +- 2400€
Volgens mij is dit een redelijk prijs of niet?
Mvg
als het vooral voor onverhard is en te trekken zou ik een wolverine nemen, is een sportieve 4x4, kijk maar eens bij reviews het grote wolverine topic van onze maat Vincenzo, je hebt er een lichtere en een zwaarder model in,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb mij zoekttocht nog even verder gezet en heb wat info bij een quad verdeler gekregen.
Nu zegt deze persoon dat er in de toekomst problemen kunnen komen om met een Yamaha Blaster op de weg te rijden, aangezien dit 2 takt is.
Weet iemand hier meer over?
Is het daarom dat er zoveel Blasters op internet te vinden zijn voor zeer aannemelijk prijzen?
Die eventuele reglementering zou deze tellen voor alle Blasters, of enkel de nieuw ingeschrevene?
Mvg
Alsvast bedankt
Nu zegt deze persoon dat er in de toekomst problemen kunnen komen om met een Yamaha Blaster op de weg te rijden, aangezien dit 2 takt is.
Weet iemand hier meer over?
Is het daarom dat er zoveel Blasters op internet te vinden zijn voor zeer aannemelijk prijzen?
Die eventuele reglementering zou deze tellen voor alle Blasters, of enkel de nieuw ingeschrevene?
Mvg
Alsvast bedankt
-
- Quadracer
-
- Easy Quadrider
Misschien maak het verkeerde op uit het bovenstaande maar zou een warrior of raptor 350 niet veel beter geschikt zijn voor je doeleinden ? Deze rijden in inder geval wel een stuk rustiger als je ook een keer een tochtje gaat maken naar mijn idee. En inderdaad de blaster lijkt me te vinnig voor het werk wat je hier schetst