Ben een blaster van 1992 aan het renoveren, maar voor ik hem spuit wil ik dat hij helemaal in orde staat. Heb er een compleet nieuw blok ingelegd. Maar als hij koud staat moet ik 30x kicken. Heb men reeds al vervangen, mijn jetting staat goed. Eens hij warmgedraaid is geen probleem. Het is net of men ontsteking uitvalt als hij koud staat. Aan wat zou dit liggen?
greetz Robby
is ok, is compleet nieuwe carburator, toen ik hem kocht starte hij normaal. maar toen begon hij dat te doen,maar men jetting stond niet juist, heb deze geregeld, moest grotere ralenti sproeier in en grote sproeier ook. nu staat jetting goed.
heb geen originele carbu, is iets groter dan standaard, heb sproeier van 195 zitten, en een ralentisproeier van 55. mijn bougie is een 7. maar dat maakt niets uit met starten?
mijn luchtschroef staat 1en halve toer opengedraaid. mijn bougie heeft een mooie bruin-grijze kleur zoals het hoort. Er staat zelf een mooie vlinder op mijn piston getekend. piston en cilinder zijn normaal (nieuw)
Teunie schreef:Met welke tip kon je het nu oplossen?
heb stationaire sproeier uitgeboord naar 57, twas al beter dan en dan hebbek heel mijn bedrading is geuiteengehaald en met contactspray bewerkt. start nu goed. ergens vuil in denkek
thx voor de tips