tuning
-
- Toeschouwer
tuning
hallo,
zou iemand mij kunnen zeggen hoeveel een raptor 660 rijdt met een volledige fp lijn +dynojet kit + k&n
luchtfilter en of die normaal dan tot zelfs in zijn 3de omhoog gaat als je vol gas geeft ?
die van mij gaat maar 115kmph en gaat enkel in 1ste vanzelf omhoog , is dat normaal voor een 660 ?
zou iemand mij kunnen zeggen hoeveel een raptor 660 rijdt met een volledige fp lijn +dynojet kit + k&n
luchtfilter en of die normaal dan tot zelfs in zijn 3de omhoog gaat als je vol gas geeft ?
die van mij gaat maar 115kmph en gaat enkel in 1ste vanzelf omhoog , is dat normaal voor een 660 ?
-
- Quadrider
- Contacteer:
dat ligt ook aan jezelf
dat zelfde probleem heb ik ook
nja oke kheb dan wel niet zoveel mods
maar ik krijg hem ook alleen maar in zijn 1 op zijn achterste
in de 2 maar een beetje
dat ligt er maar net aan aan HOE je het doet met de ene methode lukt het wel en de ander niet
wat veel schijnt te helpen is om te staan en aan je stuur te trekken en tergelijker tijd gas te geven en snel met je achterste op het zadel gaat zitten/duwen
dat zelfde probleem heb ik ook
nja oke kheb dan wel niet zoveel mods
maar ik krijg hem ook alleen maar in zijn 1 op zijn achterste
in de 2 maar een beetje
dat ligt er maar net aan aan HOE je het doet met de ene methode lukt het wel en de ander niet
wat veel schijnt te helpen is om te staan en aan je stuur te trekken en tergelijker tijd gas te geven en snel met je achterste op het zadel gaat zitten/duwen
Polaris outlaw 525 IRS
Hallo,
Met je lijn die je er nu opgezet hebt zul je best een beetje verschil merken maar dit zal niet meer dan een pktje of 5 zijn mits goed afgesteld.
Als je echt omhoog wilt zul je toch iets meer aan moeten passen met name.
Ander nokkenas, hoge druk piston, andere carburateur om zo even een paar dingen op te noemen.
En dan ligt het ook nog aan je tandwiel verhouding kleinere tandwiel voor en grotere achter is meer trekkracht.
Grotere tandwiel voor en kleinere tandwiel achter is meer snelheid.
Met je lijn die je er nu opgezet hebt zul je best een beetje verschil merken maar dit zal niet meer dan een pktje of 5 zijn mits goed afgesteld.
Als je echt omhoog wilt zul je toch iets meer aan moeten passen met name.
Ander nokkenas, hoge druk piston, andere carburateur om zo even een paar dingen op te noemen.
En dan ligt het ook nog aan je tandwiel verhouding kleinere tandwiel voor en grotere achter is meer trekkracht.
Grotere tandwiel voor en kleinere tandwiel achter is meer snelheid.
my sponsors for 2009
mogen hier niet genoemd worden
mogen hier niet genoemd worden
zowieso met een dyno jet die goed is afgesteld moet die omhoog in 2de, zonder problemen (enkel met volgas)
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
bedankt voor de reakties, nu weet ik toch iets hé !
het zal misschien ook kunnen dat ik gewoon eens een andere piston moet steken want ik heb die quad
over 2j in okkazie gekocht en hij heeft waarschijnlijk nog nooit geen andere piston gekregen ( de quad is
van 2001 dus )
zou het dat kunnen zijn ?
thanks
het zal misschien ook kunnen dat ik gewoon eens een andere piston moet steken want ik heb die quad
over 2j in okkazie gekocht en hij heeft waarschijnlijk nog nooit geen andere piston gekregen ( de quad is
van 2001 dus )
zou het dat kunnen zijn ?
thanks
-
- Quad Expert
- Contacteer:
staat gewoon niet goed afgesteld verder moet je niet zoeken volgens mij
ik PM u wel iets door
ik PM u wel iets door
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Alles is natuurlijk kapot te krijgen maar als je regelmatig olie ververst (goede olie), nieuwe luchtfilter steekt en weet hoe en wanneer je volgas kunt geven, dan gaat een Raptor blok waarschijnlijk het langst mee van alle blokken.
Als je gaat beginnen met andere nokkenas en hogedrukzuiger etc. dan win je een bom aan vermogen maar je gaat de levensduur van het blok aanzienlijk verkorten. Ik spreek uit ervaring
Als je gaat beginnen met andere nokkenas en hogedrukzuiger etc. dan win je een bom aan vermogen maar je gaat de levensduur van het blok aanzienlijk verkorten. Ik spreek uit ervaring
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"