machien zit bijna ineen. Zaterdag nog eens goe wrijven in het haar met de nokken te degreen en normaal zal het dan ook zijn eerste test zijn om die te starten, normaal...
ja kheb het er gisteren nog op gepost. Andries zijne LT verdient die eer.
Khad het graag ook nog op H-bomb gezet, maar kvind da forum niet meer Das precies verdwenen.
Tis schandalig die beeldkwaliteit, da verkracht gans da filmke. 't Is nochtans beter op het originele bestand. Kan dat soms aan video.google liggen? Want die kwaliteit is altijd slechter. Of ligt het aan het rippen of aan windows movie maker? Kslaag het altijd op als "video voor breedband-NTSC (2mb in totaal)". De totale grote is 133mb voor 10min. Wat doe ik verkeerd? Somebody?
je video zal normaal gezien vertoond worden met media player (online) op putfile, dan kan je dus ook volledig scherm kiezen. en de kwaliteit zal stukken beter zijn dan google. wel je bestand converteren naar max 100mb, want dat is de limiet op putfile denk ik...
Als ik heb rip, heb ik enkel keuze tussen MPEG1, MPEG2, AVI en WMW. Die dat ik neem heeft het hoogste aantal Kbs (2300).
Mss eens nieuwe rip software "zoeken"
Iedere dienst dat je zal proberen zal het bestand altijd naar een veel lagere bitate omzetten. Ik denk dat je er niet veel aan kan veranderen. Je moet eens kijken in de help van die diensten en degene uitkiezen met de beste specs.
Das in Westdorpe (http://www.finlandcircuit.nl). Je hebt daar die nederlandse licentie nodig van de KNMV, die kost 42,50€. Hiermee kan je in nederland rijden. Als je er regelmatig komt, kan je een 6-maanden vergunning bij nemen. Die kost 50€ en dan kan je 6 maand "gratis" rijden, ipv elke keer 10€ te betalen.