invoeren raptor 700

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

ja weet ik ook wel, ik probeerde die man alleen wat informatie te geven zoveel ik wist...maar als dit zon groot probleem is neem ik het graag terug :)
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
motorfret
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door motorfret »

of even over de grens kijken bij onze oosterburen.

als je daar je quad koopt met VKP toelating(en NIET de ZM of zugmaschine zulassung), kun je er zo mee naar de RDW voor de keuring, vervolgens BPM betalen en hoppa: rijden met NL kenteken.
sam 1983(NL)
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door sam 1983(NL) »

Het invoeren van een quad uit amerika is wel mogelijk, ik heb iemand gevonden die het voor mij kan regelen. Hij is voor mij een offerte aan het maken. Maar of het uit eindelijk veel zal schelen weet ik niet.
Ten eerste bpm betalen +/- 1400 euro en daarnaast de keuring. Maar voor de keuring dient de quad voorzien te zijn van spiegels, andere lampen, andere banden km teller enz. Dit moet dus voor dat de quad naar de keuring gaat nog allemaal worden aangeschaft. Zal dus ook wel de nodige kosten met zich mee brengen. En hij had er over dat de quad dan als auto op het kenteken staat is dit dan niet duurder in verzekering en wegenblasting als wanneer hij als motor te boek staat, en moet je dan voor en achter zo'n verschrikkelijke nr. plaat op hangen.
regend het in mei,... dan is april voorbij
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

sorry hoor. hoop poeha voor minimum rendement. en de mijne staat als autokenteken op een motorfietsplaat alleen achterop. geen apk keuring.
hmmmmmm. eat me..
sam 1983(NL)
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door sam 1983(NL) »

Ik weet nog niet of ik er een in ga voeren hoor maar een offerte aanvragen kan nooit geen kwaad.
regend het in mei,... dan is april voorbij
masterg
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door masterg »

En wat zei deze offerte?
Kwam het veel goedkoper uit?

Ik ken ook iemand die auto's invoerd vanuit amerika. Dus quads zal ook wel lukken.

Groeten
I LOVE CATS THEY TASTE JUST LIKE CHICKEN
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

jezus hee ... spuit 11. Topic is een half jaar oud! :duivel3:
hmmmmmm. eat me..
masterg
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door masterg »

Dus dan mag er niet meer op gereageerd worden?
I LOVE CATS THEY TASTE JUST LIKE CHICKEN
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

De kans dat je hier nog antwoord op gaat krijgen is heel erg klein, het liefst zo min mogelijk oude topics naar boven halen.
jimmy-raptor
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jimmy-raptor »

Voor het registreren van een nieuwe en ongebruikte (hij is ook nieuw als hij oud is en nergens geregristreerd staat voor de rdw) quad die uit het buitenland komt, moet u een Certificaat van Overeenstemming (CVO) overleggen. Hieruit blijkt dat het voertuig een typegoedkeuring heeft.

Wordt het voertuig ingevoerd, dan moet u door middel van een buitenlands kentekenbewijs aantonen wanneer het voertuig in gebruik is genomen, waar dan ook ter wereld.

Is het voertuig afkomstig uit een EEG/of EVA land, dan worden er voor het grootste gedeelte permanente eisen voor toelating gesteld. Bij u zijn deze eisen bekend als APK-eisen. Dit geldt ook indien het voertuig als verhuisboedel is ingevoerd.
In sommige gevallen dient uw voertuig te voldoen aan de toelatingseisen. Dit kan alleen blijken tijdens de keuring zelf.

Afhankelijk van het bouwjaar dient het voertuig dan te voldoen aan een Europese typegoedkeuring. Dit blijkt uit een Certificaat van Overeenstemming (CVO) dat u bij de keuring dient te overleggen.

Wanneer u niet in het bezit bent van een buitenlands kentekenbewijs of CVO, dan adviseer ik u contact op te nemen met de importeur van het betreffende merk.

Om een afspraak te maken voor de keuring van de quad, kunt u telefonisch contact opnemen met een medewerker van een keuringsstation. Deze kan u de juiste informatie geven over de documenten die u mee moet nemen. Het telefoonnummer is 0900-07 39 (10 eurocent per minuut). Keuringsstations zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 12.15 uur en van 13.00 tot 16.45 uur.
Plaats reactie