Onderaan pagina 3 REVIEW! De Grote <<<WOLVERINE 450 4X4>>> topic!

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

de uitlaat blinkt nu ook terug was aangebakken aarde wat er tegen hing.

ik heb wel een darmpje met een benzinefilter hangen tegen de bezinetank maar aan de andere kant van de benzine filter is niets aangesloten is dat standaard of is het inderdaad dat darmpje?
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Er is niet veel negatieve commentaar te geven over een Wolverine om niet te zeggen geen. Ikzef vindt het prachtige machines, heb er jammer genoeg niet mee gereden om de rijeigenschappen te kunnen beoordelen.

Maar in inder geval mooie quad en in dat grijs ziet hij zeer goed uit. Naar mijn mening een zeer verstandige aankoop, enne... nog proficiat. :duimhoog: :wink:
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ik kan er ondertussen wel al iets negatiefs over zeggen ;) en dat is dat je op dat grijs ENORM veel krassen ziet. ieder takje dat je treft blijft voor eeuwig op de kappen zichtbaar.

en wat de rijeigenschappen betreft je kan het vergelijken met een 4X4quad maar dan speelser ;)
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Ja dat is natuurlijk minder. Ik ken iemand die op zijn quad doorzichtige sticker folie heft aangebracht op de plaatsen waar hij het meeste door takken geraakt wordt en dat scheelt enorm in krassen.

Het moet wel goed gedaan worden anders trekt het weer op niets.
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

daar wil ik mij niet mee bezig houden. een quad dient om te gebruiken maar wordt wel ZEER goed onderhouden da kan je zien aan de Z

maarja ik mag niet klagen de wolverine zou een 200cc meer mogen hebben maar als student ben ik al blij da ik meekan met de rest ;)
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

ja inderdaad als ge een quad koopt om op terreinen, bossen enz... te rijden mogen er zeker gebruikssporen op te zien zijn. Daar zij ze inderdaad voor gemaakt.
Maar er zijn altijd mensen die zo een ding ook graag gebruiken, maar in hun achterhoofd ook eraan denken aan een volgende en zodoende het ding in een zo goed mogelijke staat te houden om er zoveel mogelijk voor terug te krijgen.

Maar dit is weer iets wat iedere rijder of gebruiker voor zijn eigen moet uitmaken :wink:
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

als er nog vragen zijn zal er gemailt moeten worden want Vincenzo zegt het forum vaarwel
Plaats reactie