de uitlaat blinkt nu ook terug was aangebakken aarde wat er tegen hing.
ik heb wel een darmpje met een benzinefilter hangen tegen de bezinetank maar aan de andere kant van de benzine filter is niets aangesloten is dat standaard of is het inderdaad dat darmpje?
Onderaan pagina 3 REVIEW! De Grote <<<WOLVERINE 450 4X4>>> topic!
Er is niet veel negatieve commentaar te geven over een Wolverine om niet te zeggen geen. Ikzef vindt het prachtige machines, heb er jammer genoeg niet mee gereden om de rijeigenschappen te kunnen beoordelen.
Maar in inder geval mooie quad en in dat grijs ziet hij zeer goed uit. Naar mijn mening een zeer verstandige aankoop, enne... nog proficiat.
Maar in inder geval mooie quad en in dat grijs ziet hij zeer goed uit. Naar mijn mening een zeer verstandige aankoop, enne... nog proficiat.
ja inderdaad als ge een quad koopt om op terreinen, bossen enz... te rijden mogen er zeker gebruikssporen op te zien zijn. Daar zij ze inderdaad voor gemaakt.
Maar er zijn altijd mensen die zo een ding ook graag gebruiken, maar in hun achterhoofd ook eraan denken aan een volgende en zodoende het ding in een zo goed mogelijke staat te houden om er zoveel mogelijk voor terug te krijgen.
Maar dit is weer iets wat iedere rijder of gebruiker voor zijn eigen moet uitmaken
Maar er zijn altijd mensen die zo een ding ook graag gebruiken, maar in hun achterhoofd ook eraan denken aan een volgende en zodoende het ding in een zo goed mogelijke staat te houden om er zoveel mogelijk voor terug te krijgen.
Maar dit is weer iets wat iedere rijder of gebruiker voor zijn eigen moet uitmaken