maar robby ik moet je in de meeste dingen toch gelijk geven. vooral de gewone quad rijders denken even lekker overal te kunnen crossen.
( rij dan misschien zelf quad maar ben niet een die een landweggetje onveilig maakt of over iemands erf rijd) ik zou liever zelf gewoon wat op straat of parkeerplaats wat rond rijden. zal nooit zeggen dat ik nooit eens zal gaan crossen. maar dan zal ik het iig niet op deze manier doen zoals die quadrijders.
ik kan er zelf maar een beetje over mee praten aangezien het toch een verschil is met mijn quad en de rest van de quads hier op het forum/ we hebben allebij andere regels. maar er gebeuren wel bijna de zelfde dingen.
scooters knallen meestal langs lopende mensen op het fietspad door. aangezien ik wat breder ben ram ik af. maar dan zie je de mensen ook kijken en met een nieuwschierig gezicht zien ze me weg rijden. en de bij hard langs rijdende scooters kijken ze wat kwaad.
ik hoop dat dit soort groepen wordt aangepakt. is het niet door de politie dan maar door ons zelf. want ze verzieken het voor een groot deel voor ons.